וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב התקפלה: מקורבה ימונה רק למ"מ המשנה למנכ"ל משרד התחבורה

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 8:31

שרת התחבורה תנסה לקדם מחדש את המינוי של משה בן זקן לתפקיד המנכ"ל בעוד כחצי שנה, אחרי שוועדת המינויים קבעה שהוא לא ראוי. "לא אתן לבג"ץ את התענוג לפסול מינוי מקצועי וראוי ולהעביר עליי ועל הממשלה ביקורת ממגדל השן"

בווידאו: נתניהו: הטענה שהרפורמה היא סוף הדמוקרטיה - משוללת כל יסוד/רוני כנפו

שרת התחבורה מירי רגב החליטה הבוקר (חמישי) למנות את מקורבה משה בן זקן לתפקיד מ"מ המשנה למנכ"ל משרד התחבורה, ולא לתפקיד המנכ"ל. זאת לאחר שוועדת המינויים לא אישרה את מינויו. "לא אתן לבג"ץ את התענוג לפסול מינוי מקצועי וראוי ולהעביר עליי ועל הממשלה ביקורת ממגדל השן", אמרה.

רגב מתכננת לקדם מחדש את המינוי של בן זקן למנכ"ל בעוד כחצי שנה, לאחר שיצבור ניסיון במשרד, ולכן היא אינה ממנה מנכ"ל קבוע למשרד. תפקיד המשנה למנכ"ל הוא מינוי פוליטי מלכתחילה, כך שהוועדה למינוי בכירים לא תוכל לפסול אותו.

"התמיכה החד משמעית של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי הממשלה, שהיו נכונים להצביע בעד המינוי, הוכיחה שבאנו למשול", אמרה רגב. "בכוונתי לפעול כפי שאמרתי בישיבת הממשלה - להוביל לביטול הצורך באישור וועדת המינויים בנציבות, למינויי בכירים שעומדים בכל תנאי הסף".

לדבריה, "קיבלנו את המנדט מהציבור להוביל את המדיניות שלנו ואין ראוי מכך שנאפשר לשרי הממשלה לקבוע מי יהיו המינויים המינויים המקצועיים שלהם בתפקידי האמון, כדי לאפשר לשרים להוציא לפועל את מדיניותם לטובת אזרחי ישראל".

מירי רגב, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
רוצה לבטל את הצורך בוועדת המינויים. רגב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully