וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפגנות נגד הממשלה והספר החדש של פרינס הארי | וואלה תיקתקנו

ירדן ויזל

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 19:00

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה תקתקנו!/מערכת וואלה

אלפים מתכננים לצאת להפגין במוצאי שבת הקרובים נגד הממשלה והשינויים שהיא החלה ליישם. חברי כנסת מהשמאל קראו למרי אזרחי, ואילו חברי כנסת מימין קראו לעצור את ראשי האופוזיציה בגין "בגידה במולדת". ח"כ צביקה פוגל ממפלגת עוצמה יהודית אמר כי "צריך לעצור את יאיר לפיד בני גנץ" וטען כי הם "קוראים למלחמה". פוגל הדגיש כי מבחינתו מדובר בבגידה במולדת ואמר כי זו "עילה למעצר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה אמש את דבריו של פוגל. בהודעה שפרסם כתב נתניהו כי שוחח עם הנשיא ואמר: "במדינה דמוקרטית לא עוצרים את ראשי האופוזיציה, כפי שלא קוראים לשרי הממשלה נאצים".

הספר הסנסציוני של הנסיך הארי הושק באופן רשמי. הארי לא חסך בביקורת, כאשר עיקר החוטפים הם הנסיך וויליאם וקמילה, רעייתו של המלך צ'ארלס השלישי. לדבריו של הארי, קמילה הדליפה סיפורים לאמצעי התקשורת בניסיון להתחבב עליהם ולתקן את המוניטין שלה. כמו כן סיפר כי הוא ואחיו התחננו בפני אביהם שלא יינשא לקמילה. עוד סיפר הארי כי וויליאם היה שיכור לגמרי לפני אירוע החתונה החגיגי שלו עם קייט. בספרו סיפר הנסיך גם עד אביו שלא חיבק אותו לאחר מותה של אימו, הנסיכה דיאנה.

17 חדרים ו-300 אלף דולר בחודש - זה הבית החדש של כריסטיאנו רונאלדו בסעודיה. כוכב הכדורגל מתגורר בימים אלה במלון ארבע העונות בריאד יחד עם אשתו ג'ורג'ינה וחמשת ילדיהם. המלון נמצא במגדל קינגדום, אחד המגדלים הבולטים בעיר. הוא מונה 99 קומות וגובהו יותר מ-300 מטרים. המשפחה שוהה שאחת מהסוויטות המפוארות במלון. ההערכות הן שהשהות של רונאלדו ופמלייתו במלון צפויה לעלות יותר מ-300 אלף דולר לחודש. ייתכן שבהמשך הכדורגלן, שחתום עם קבוצת אל נאסר עד לשנת 2025, ירצה לעבור יחד עם משפחתו למגורי קבע בריאד, אך לא ברור האם ומתי זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully