וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: המפלגה השמרנית הדיחה מחוקק שהשווה בין חיסוני קורונה לשואה

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 15:36

אנדרו בריג'ן, חבר פרלמנט ומבקר קולני של חיסוני הקורונה, צייץ היום קישור למאמר על השפעות לוואי של החיסונים והוסיף: "כפי שאמר לי קרדיולוג, זה הפשע הגדול ביותר נגד האנושות מאז השואה"

המפלגה השמרנית הבריטית הדיחה מחוקק שלה מהפרלמנט היום (רביעי) לאחר שהשווה בין חיסוני הקורונה לשואה.

"אנדרו בריג'ן חצה קו, וגרם לפגיעה עמוקה תוך כדי", אמר סיימון הארט, המצליף הראשי, או יושב ראש הקואליציה, של השמרנים. "כאומה אנחנו צריכים להיות מודאגים ממה שהשגנו בתוכניתה חיסונים שלנו. החיסון הוא ההגנה הטובה ביותר שיש לנו נגד הקורונה. מידע כוזב לגבי חיסונים גורם לנזק ועולה בחיי אדם. לפיכך אני מדיח את אנדרו בריג'ן לאלתר. חקירה רשמית תיפתח".

בריג'ן, חבר פרלמנט שמרני ומבקר קולני של חיסוני הקורונה, צייץ היום קישור למאמר על השפעות לוואי של החיסונים והוסיף: "כפי שאמר לי קרדיולוג, זה הפשע הגדול ביותר נגד האנושות מאז השואה".

אנדרו בריג'ן. אתר רשמי, צילום מסך
אנדרו בריג'ן הודח מהמפלגה השמרנית/צילום מסך, אתר רשמי
מתן חיסוני קורונה בבריטניה, לצד חגיגות כריסמס. 25 בדצמבר 2021. Peter Nicholls, רויטרס
מתן חיסון קורונה בבריטניה, 2021/רויטרס, Peter Nicholls
בווידאו: ג'ונסון מכריז על נקיטת צעדים כדי למנוע את התפשטות וריאנט האומיקרון במדינה/צילום: רויטרס

ראש הממשלה הבריטי רישי סונאק אמר למחוקקים לאחר מכן: "זה לחלוטין לא מתקבל על הדעת לקשר בין השניים ולהשתמש בשפה כזאת, אני נחוש למחוק את האנטישמיות. אין לה כל מקום בחברה שלנו. אני יודע שהשניםה קודמות היו מאתגרות בעבור הקהילה היהודית, ואיני רוצה שיחוו שוב דבר דומה".

המשמעות של הדחתו של בריג'ן היא שהוא כעת כבר לא חבר פרלמנט מטעם המפלגה השמרנית כי אם חבר פרלמנט עצמאי. בריג'ן כבר מרצה עונש של חמישה ימי השעיה מהבית התחתון על הפרה של חוקי שתדלנות ועל כך שאמר כי האישה שחוקרת אותו תשתכנע לטובתו אם יוצע לה תואר אצולה. ב-27 בינואר מיין העולם את יום השואה.

ג'ון מאן, יועץ ממשלתי בנושא האנטישמיות, אמר בתגובה כי "אין סיכוי שבריג'ן יוכל להתמודד בבחירות הבאות. אין סיכוי שהוא לא ידע עד כמה פוגענית האמירה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully