וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך 3 ימים: שתי התהפכויות של ג'יפ צבאי ברמת הגולן

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 6:41

ארבעה חיילים נפצעו באורח קל בהתהפכות ג'יפ צבאי כ-150 מטרים ממוצב הר חוזק ברמת הגולן. החיילים קיבלו מכות יבשות ופונו לבית החולים באיזור על מנת לשלול גם מכות פנימיות. מדובר במקרה שני של התהפכות רכב צה"לי בגולן בתוך שלושה ימים

בווידאו: קרוב משפחתו של סמל סהר אלגזר שנהרג בהתהפכות כלי רכב צבאי בגבול הצפון/עריכה: ניר חן

ארבעה חיילי צה"ל נפצעו באורח קל אמש (שני) בהתהפכות ג'יפ צבאי כ-150 מטרים ממוצב הר חוזק ברמת הגולן. החיילים קיבלו מכות יבשות ופונו לבית החולים באיזור על מנת לשלול גם מכות פנימיות. מדובר במקרה שני של התהפכות רכב צה"לי בגולן בתוך שלושה ימים.

בסמוך לשעה שמונה בערב, יצאו החיילים לסיור. הנהג ברכב מסוג "דוד" איבד שליטה בזמן שנסע בירידה מהמוצב ותוך שניסה להתייצב, הג'יפ נזרק ימינה, התנגש במעקה הבטיחות והתהפך כשני סיבובים עד שנתקע בעץ ונעצר. כמו כן, צה"ל צפוי לתחקר את המקרה.

ג'יפ צבאי של גדוד נצח יהודה מחטיבת כפיר התהפך ברמת הגולן ביום שבת, שני חיילים נפצעו באורח קל והועברו לקבלת טיפול רפואי. בשבוע שעבר, נהגת מבית הספר לנהיגה מבצעית של זרוע היבשה נפצעה באורח קל-בינוני לאחר שג'יפ צה"ל התהפך בבסיס צאלים שבדרום. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

המשאית שהתהפכה בגזרת החרמון 18 ביוני 2017. ראשונים בדיווחים, מערכת וואלה! NEWS
הסתיים בנס? שני מקרי התהפכויות ב-3 ימים/מערכת וואלה! NEWS, ראשונים בדיווחים

בסוף חודש אוקטובר, רכב צבאי התהפך ליד קריית ארבע, קצין צה"ל נפגע בראשו ומצבו הוגדר בינוני, חייל וקצין נוסף נפצעו קל. הרכב - גם הוא ג'יפ מסוג "דוד" של חטיבת גבעתי, התהפך בחטיבה המרחבית יהודה במהלך פעילות מבצעית שגרתית. הלוחמים חולצו ופונו באמבולנס לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully