וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיף את הקירות מהמקום: פיצוץ התרחש בחדר של מפקדי סיירת חרוב

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 21:37

פיצוץ רחב היקף התרחש הערב בחדרם של מפקד פלוגה וסגן מפקד פלוגה בסיירת, וגרם לפציעתם באורח קל. לא ברור עוד מה הסיבה למקרה, אך אפשרויות של נסיון פיגוע או פיצוץ רימון נשללו. "נשמעו במתחם מספר פיצוצים. החיילים רצו אל המכולה של המפקדים"

פיצוץ בחדר בסיירת חרוב. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
פיצוץ בחדר של שני מפקדי סיירת חרוב/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פיצוץ התרחש הערב (שני) בחדרם של שני מפקדים של סיירת חרוב, וגרם לפציעתם מאורח קל. מעדי ראייה למקרה נמסר כי הפיצוץ היה רחב היקף, וגרם לקירות החדר להתמוטט.

החדר בו התרחש הפיצוץ היה חדרם של מפקד פלוגה וסגן מפקד פלוגה בסיירת. עדי ראייה מסרו כי נשמע פיצוץ גדול, וכי נגרם נזק לציוד ולמבנה. כעת, לא ברור עדיין גרם לפיצוץ, כשאפשרויות כמו נסיון פיגוע או פיצוץ רימון נשללו .

פיצוץ בחדר בסיירת חרוב. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
פיצוץ בחדר של שני מפקדי סיירת חרוב/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"נשמעו במתחם מספר פיצוצים. החיילים רצו אל המכולה שמשמשת מקום מגורים של מפקד הפלוגה", סיפא מפקד שנכח באירוע. "דבר ראשון שנבדק היה שאין במקום פצועים קשה. יש רק פצוע אחד קל מההדף והפיצוצים. לאחר מכן החלו תחקיר ראשוני להבין מה גרם לפיצוץ".

הגורם הצבאי סיפר כי האחראים על התחקיר ספרו את הרימונים שברשותם בכדי להבין את המקור לפיצוץ, אולם לא נמצא חוסר. כמו כן, נשלל אפשרות לפיגוע טרור. "עכשיו בודקים אופציות אחרות כולל עניין שקשור לחשמל"

מצה"ל נמסר בתגובה: "פיצוץ אירע לפני זמן קצר בתוך חדר מגורים בבסיס צה"ל במרכז הארץ. אין נפגעים, נזק נגרם למבנה. מדובר באירוע בטיחות, נשלל החשד כי מדובר בתחמושת נפיצה. נסיבות המקרה בבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully