וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרון ננזף על כך שהתחתן עם מורתו, וענה: היא רק לימדה אותי תיאטרון

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 14:49

מקרון התארח בתוכנית "נפגשים עם פפוטן" ששודרה בערוץ פראנס 2. "לה פפוטן" הוא עיתון שנוסד ב-1990 במיוחד בעבור צעירים אוטיסטים. נשיא צרפת הופתע כשנתקל באחת השאלות שהופנו אליו: "אתה הנשיא. אתה צריך להיות דוגמא ומופת ולא להתחתן עם המורה שלך"

נשיא צרפת עמנואל מקרון ספג בשבת נזיפה מצד עיתונאי אוטיסט לגבי אשתו בריז'יט. הנשיא בן ה-45 פגש את אשתו בת ה-69 כשלימדה אותו ספרות בבית הספר התיכון "לה פרובידנס" כשהיה בן 15 בלבד.

מקרון התארח בתוכנית "נפגשים עם פפוטן" ששודרה בערוץ פראנס 2 בשבת. "לה פפוטן" הוא עיתון שנוסד ב-1990 במיוחד בעבור צעירים אוטיסטים. מקרון הוא האורח הרביעי שהתארח בתוכנית שעלתה לשידור בתחילת שנת הלימודים. במפגשים השונים, העיתונאים הלא מקצועיים, כולם עורכים בעיתון, זוכים לראיין דמויות מובילות.

החוקים בתוכנית פשוטים: אפשר להגיד כל דבר, והכל יכול לקרות. מקרון קיבל אזהרה מראש, אך עדיין הופתע כשנתקל באחת השאלות: "אתה הנשיא. אתה צריך להיות דוגמא ומופת ולא להתחתן עם המורה שלך". הדברים נכתבו על גבי פתק, ומקרון היה צריך לקרוא בקול את הכתוב.

עמנואל מקרון במפגש עם עיתונאים אוטיסטים. טוויטר, אתר רשמי
עמנואל מקרון נפגש עם עיתונאים אוטיסטים/אתר רשמי, טוויטר
נשיא צרפת עמנואל מקרון בראיון של עיתונאים אוטיסטים. טוויטר, אתר רשמי
עמנואל מקרון בתוכנית/אתר רשמי, טוויטר
עמנואל מקרון בראיון על ידי עיתונאים אוטיסטים. טוויטר, אתר רשמי
עמנואל מקרון בתוכנית/אתר רשמי, טוויטר

המראיינים צחקו, ומקרון אמר בתשובה: "אי אפשר לבחור במי מתאהבים. היא לא באמת היתה המורה שלי. היא לימדה אותי תיאטרון. זה לא נחשב". אחד המראיינים אמר כי "זאת היתה תשובה מתחכמת". מקרון ענה: "זה נכון! היא לא היתה המורה למתמטיקה שלי, למשל. אני מנסה לנהל איתכם משא ומתן", הוא הוסיף בצחוק.

מקרון נשאל גם אם יש לו הרבה כסף, וענה כי הוא מרוויח כעת פחות ממה שהרוויח בעבודה הקודמת שלו כבנקאי. מקרון הודה לעיתונאים בסוף הריאיון והוסיף: "השאלות שלכם הפתיעו אותי. לא נתקלתי בשאלות כאלה בראיונות אחרים עם עיתונאים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully