וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן 21 מואשם בחטיפה ותקיפה של דייט מ"באמבל"

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 14:12

זאכרי מילס בן ה-21 נעצר בחודש שעבר לאחר שלקח את בת הזוג שלו לדירתו ביוסטון, והחזיק אותה שם בכוח כשסרבה לקיים עמו יחסי מין. לדברי האישה, הוא היכה ונשך אותה, ולא נתן לה מים או מזון במשך חמישה ימים

גבר מטקסס הואשם בחטיפה ותקיפה של אישה שפגש באפליקציית ההיכרויות באמבל. זאכרי מילס בן ה-21 נעצר בחודש שעבר לאחר שלקח את בת הזוג שלו לדירתו ביוסטון, והחזיק אותה שם בכוח כשסרבה לקיים עמו יחסי מין, כך על פי עדות האישה.

האישה האשימה את מילס בכך שהיכה אותה שוב ושוב, נשך אותה בפנים ובצוואר והיכה אותה עם מברג. האישה אמרה כי הוא לא נתן לה מזון או מים בחמשת הימים שבהם הוחזקה בניגוד לרצונה בדירה, על פי התלונה הפלילית.

זאכרי מילס, חטף אישה שהכיר בבאמבל. PHOTO COURTESY HARRIS COUNTY CONSTABLE PRECINCT 4., אתר רשמי
החשוד זאכרי מילס/אתר רשמי, PHOTO COURTESY HARRIS COUNTY CONSTABLE PRECINCT 4.
זאכרי מילס, חטף אישה שהכיר בבאמבל. Zachary Mills.PHOTO COURTESY HARRIS COUNTY CONSTABLE PRECINCT 4., אתר רשמי
החשוד זאכרי מילס/אתר רשמי, Zachary Mills.PHOTO COURTESY HARRIS COUNTY CONSTABLE PRECINCT 4.

היא הצליחה להימלט ב-29 בדצמבר, כשמילס עזב את הדירה. היו לה "חבלות קשות בשתי העיניים, סימני נשיכה וחתכים בצוואר ובאף, וחבלות קשות ברוב חלקי הגוף", על פי התלונה. האישה נלקחה לבית חולים מקומי לטיפול.

משרד התובע הכללי של מחוז האריס האשים את מילס בחטיפה חמורה מדרגה ראשונה. הוא שוחרר בערבות של 50 אלף דולר. "נכון לעכשיו, מילס נחשב חף מפשע. נכין את ההגנה", אמר עורך דינו כריס דנונה. הוא הוסיף כי יש בעיות של אמינות במקרה, וכי מערכת היחסים בין השניים היתה מורכבת יותר, על פי דיווח רשת ABC13 KTRT-TV ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully