וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הנשק והסמים שהוחרמו מעבריינים - נגנבו מהתחנה על ידי שוטר

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 14:23

השוטר בדרגת רס"מ חשוד גם בעבירות שוחד ושיבוש מהלכי חקירה. עוד עולה מהחקירה כי גם האזין באופן לא חוקי לבת זוגו. על פי החשד, השוטר ביצע עבודות עיקול, וקיבל שכר מקבלן, במקום לעשות זאת במסגרת עבודתו במשטרה

ירי ברהט, 7 בינואר 2023/ערוץ הנגב

שוטר נעצר הבוקר (שני) בחשד שגנב רכוש מהתחנה שבה שירת, כמו אמצעי לחימה וסמים שהוחרמו מעבריינים. המחלקה לחקירות שוטרים לקחה את השוטר לחקירה, והוא חשוד בעבירות סמים, גניבת רכוש, קבלת שוחד, האזנת סתר ושיבוש חקירה.

על פי החשד, השוטר בדרגת רס"מ ביצע עיקול כעבודה פרטית לטובת קבלן וקיבל על כך תשלום במקום לעשות זאת כעבודה משטרתית בשכר. בנוסף, הוא חשוד כי האזין באופן לא חוקי לבת זוגו. החשוד יובא בהמשך היום לדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. אילוסטרציה/שלומי גבאי

בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד מפקד תחנת ראש העין אבי אלקסלסי בגין גניבת אביזרי אופנוע ממחסני התחנה שנתפסו קודם לכן וסומנו כגנובים. בשבוע שעבר נחקר קצין משטרה בכיר ביחידת הדגל במחוז מרכז בחשד שהתקין מצלמות נסתרות בתא שירותים של נשים בתחנה שבה הוא משרת. הקצין גם נחקר בחשד שהטריד מינית שוטרת שמשרתות איתו ביחידה. החשוד עוכב לחקירה, ובסיומה שוחרר למעצר בית, והורחק מכל תחנות המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי עם קבלת חומרי החקירה, ישקלו אמצעים מנהליים בעניינו של השוטר.
"מעבר לכך, המקרה מצוי בחקירת המחלקה לחקירות שוטרים, ומטבע הדברים אנו מנועים מלהתייחס למקרה בשלב זה", אמרה המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully