וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלויים באוויר: שני צעירים מצאו דרך ייחודית לנסוע באוטובוס בחינם

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 19:05

השניים נראים תלויים על חלקו האחורי של האוטובוס בעודו נוסע ואף מבצע פניות. בעת שהאוטובוס עצר, הם עזבו את אחיזתם ונמלטו מהמקום. צפו

שני צעירים נתלים על אוטובוס שעושה את דרכו לרמות שבירושלים. 8 בינואר 2022/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

שני צעירים נתלו אתמול (ראשון) על חלקו האחורי של אוטובוס קו 320, קו בינעירוני שעשה את דרכו לכיוון צומת רמות בצפון ירושלים. לא ברור כיצד החלה הנסיעה ובאיזה שלב נתלו על האוטובוס, אך בעת שהאוטובוס נעצר, השניים עזבו את אחיזתם ונמלטו מהמקום.

בחודש שעבר התנגש אוטובוס אגד בעמוד חשמל ובבניין ברחוב לבנדה שבדרום תל אביב. הנהגת, בת 25, נפצעה באורח קל, ונוסע נוסף נפצע באורח קל גם כן.

"כשהגענו לרחוב ראינו את האוטובוס התנגש בעמוד חשמל ובבניין והדבר הראשון שחשבנו היה שמדובר בתאונה קשה מאוד וחס וחלילה קטלנית", אמר חובש מד"א יענקי זיידה שהגיע למקום רכוב על אופנוע. "הייתה סכנה להתקרב למקום בגלל חוטי החשמל והעמוד שהתעקם. חברת החשמל הגיעה למקום לטפל בסכנה ולמנוע התחשמלות. באורח נס שניים מנוסעי האוטובוס נפגעו באורח קל בלבד ויצאו באופן עצמאי מהדלת האחורית. הכנסנו אותם לאמבולנס לבדיקות רפואיות. אחת מהפצועות, אישה כבת 25 שנפצעה בפלג גופה העליון, פונתה לבית החולים כשמצבה יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully