וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג מהצפון חשודים באחזקת אקדח ותחמושת שהדפיסו במדפסת תלת מימד

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 19:34

השניים, תושבי קריית מוצקין בשנות ה-20 לחייהם, חשודים באחזקת אקדח חצי אוטומטי דמוי תת-מקלע אותו ייצרו בעצמם. האקדח, התחמושת והמדפסת הוחרמו. עם זאת, בית המשפט הורה לשחרר אותם משום שהמשטרה לא הצליחה להבהיר בדיון איזו מעבדה תבחן את כלי הנשק

בווידאו: רוע טהור: שוטרים חיפשו נשק בצפון - ומצאו מכלאת כלבים מוזנחים/דוברות משטרה

בני זוג תושבי קריית מוצקין בשנות ה-20 לחייהם נעצרו אתמול בדירתם על ידי שוטרי תחנת זבולון בחשד לאחזקת אקדח חצי אוטומטי דמוי תת-מקלע, אותו ייצרו במדפסת תלת מימדית מתקדמת. חלקי אקדח, תחמושת תואמת וכן המדפסת הוחרמו. עם זאת, בית משפט השלום בקריות הורה היום (שני) על הארכת מעצרו רק עד הערב של החשוד, אור אופיר, תושב קרית מוצקין בן 22 ושאחר כך ישוחרר בתנאים, מאחר שהמשטרה נזקקת לדוח מעבדה כדי לבסס את טענותיה ולא הצליחה לומר בבית המשפט איזו מעבדה תוכל לתת לה חוות דעת. בהסכמה בין המשטרה לסנגור, בת הזוג, נטי מנדלייב בת ה-20 מאשדוד, שוחררה בתנאים.

מנגד, אמר הסנגור עו"ד רועי קרן כי לטענתו "הוא ניסה לעשות חפץ נוי לשים אותו מבלי שיש לו כוונה שזה יכול לשמש כנשק שיכול להרוג או לפלוט כדור ובאותה מידה המשטרה יכלה לעצור מישהו שמחזיק אקדח של פורים בבית ולהגיד שזה אקדח". השופט צבי כוחן, שציין כי התרשם "מטיב הפריטים וממספרם הרב". הורה על שחרורו של החשוד ושל בת זוגו.

לדברי השופט, "אין מחלוקת כי גורלו של תיק זה יוכרע בהתבסס על חוות דעת מעבדת נשק שתקבע האם הפריטים שנמצאו בבית החשוד עולים כדי הגדרת כלי נשק לפי החוק אם לאו".

אקדח דמוי תת-מקלע שנוצר באמצעות מדפסת תלת מימד, 9 בינואר 2023. משטרת ישראל, תחנת זבולון, אתר רשמי
בני הזוג חשודים באחזקת אקדח ותחמושת שהדפיסו במדפסת תלת מימד. נשק/אתר רשמי, משטרת ישראל, תחנת זבולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully