וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תלונה על הטרדה מינית: נציבת שב"ס הוציאה לחופשה כפויה קצין בכיר

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 19:04

ההחלטה התקבלה לאחר שנגד הקצין ששימש כמפקד מתקן כליאה הוגשה תלונה על הטרדת אחת מעובדות המתקן. עם קבלתה התלונה, הורתה הנציבה על השעייתו לאלתר

בווידאו: נציבת שב"ס מעידה בוועדת הבדיקה הממשלתית לאירוע בריחת האסירים מכלא גלבוע/מערכת וואלה!

נציבת בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי הורתה היום (ראשון) על הוצאתו לחופשה כפויה של קצין בדרגת גונדר משנה. זאת, לאחר שהוגשה נגדו תלונה על הטרדה מינית של עובדת.

לפי התלונה, הקצין ששימש כמפקד מתקן כליאה הטריד מינית את אחת מעובדות המתקן. היא הוגשה לראש ענף משמעת, ועם קבלתה - הוחלט על השעייתו לאלתר.

כמאתיים אסירים פונו מכלא סהרונים בשל החשש מקורונה, 12 במרץ 2020. דוברות שב"ס, אתר רשמי
הוגשה תלונה נגד מפקד מתקן כליאה בגין הטרדת עובדת/אתר רשמי, דוברות שב"ס

בחודש נובמבר האחרון, הודיעה נציבת שירות בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי על פיטוריו של מפקד כלא גלבוע פרדי בן שטרית. זאת, לפי הודעת הארגון, בשל "אי התאמתו להמשך שירות". מפקד הכלא שהוצא תחילה לחופשה כפויה, הסכים לפיטוריו.

החלטת הנציבה באוגוסט האחרון להוציא את בן שטרית לחופשה כפויה התקבלה בעקבות מכתביו של בן שטרית, בהם הודיע כי לא יקבל את מרות מפקדו הישיר, גונדר אריק יעקב, מפקד מחוז צפון. זאת, על רקע העדות שנתן יעקב בפני ועדת הבדיקה לבריחת אסירי כלא גלבוע.

בן שטרית שלח שני מכתבים בהם הודיע שלא יקבל את מרותו של יעקב. לאחר מכתבו הראשון הורתה לו פרי לפעול כמתחייב מתפקידו. לאחר הנחיה זו פנה הקצין בשנית והודיע כי הוא מסרב לעמוד בכל קשר עם מפקדו. בעקבות המכתב השני ששלח, מסרה הנציבה כי היא רואה ב"חומרה רבה" את פעולותיו. "פעולות אלה חותרות תחת כללי היסוד של כל ארגון ביטחוני, המושתת על מבנה הירארכי-פיקודי ולא ניתן לעבור עליהן לסדר היום", נכתב בהודעתה. "לכן, לאחר היוועצות בבעלי תפקידים שונים בארגון ומחוצה לו, ועל דעת אותם בעלי תפקידים, הוחלט על הוצאת הקצין לחופשה כפויה לאלתר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מפקד בית סוהר גלבוע גונדר משנה פרדי בן שטרית בוועדה לחקירת בריחת האסירים הביטחוניים מכלא גלבוע, 31 ביולי 2022. דוברות המשרד לביטחון הפנים, אתר רשמי
מפקד כלא גלבוע לשעבר, פרדי בן שטרית/אתר רשמי, דוברות המשרד לביטחון הפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully