וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: שלושה שבועות מאז שקרסה - הנסיכה עדיין מחוסרת הכרה

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 11:28

הבת הבכורה של המלך ראמה העשירי איבדה הכרה ב-15 בדצמבר בשל הפרעת קצב חמורה. הרופאים "ממשיכים לספק תרופות ומשתמשים בציוד כדי לשמור על פעילות הלב, הריאות והכבד, כמו גם משתמשים באנטיביוטיקה ומנטרים את מצבה מקרוב"

הנסיכה התאילנדית פצ'טרקיטייה-פה עדיין מחוסרת הכרה - שלושה שבועות אחרי שקרסה בשל בעיה בלב והובהלה לבית החולים, כך על פי הצהרה של הארמון שכללה עדכון לגבי מצבה של היורשת בת ה-44.

הבת הבכורה של המלך ראמה העשירי איבדה הכרה ב-15 בדצמבר בשל הפרעת קצב חמורה שנגרמה בשל דלקת מיקופלזמה, על פי ההצהרה שפורסמה אמש. "הרופאים ממשיכים לספק תרופות ומשתמשים בציוד כדי לשמור על פעילות הלב, הריאות והכבד, כמו גם משתמשים באנטיביוטיקה ומנטרים את מצבה מקרוב".

הנסיכה התאילנדית פצ'טרקיטייה-פה בבית חולים בבנגקוק. רויטרס
דואגים לנסיכה/רויטרס
הנסיכה התאילנדית פצ'טרקיטייה-פה בבית חולים בבנגקוק. רויטרס
עורכת דין בעלת תואר שלישי. הנסיכה התאילנדית פצ'טרקיטייה-פה/רויטרס

הנסיכה פצ'טרקיטייה-פה חלתה כשהכינה את כלביה לתחרות בצפון המדינה והובהלה במסוק לבנגקוק לאחר שקרסה. המלך עדיין לא הכריז עליה באופן רשמי כיורשת שלו. חוקי הירושה של הארמון קובעים כי הטוען לכתר חייב להיות גבר, אך ב-1974 הוכנס שינוי לחוקה שמאפשר לבת לעלות לשלטון אם אין יורש זכר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הנסיכה התאילנדית פצ'טרקיטייה-פה בבית חולים בבנגקוק. רויטרס
ב-1974 הוכנס שינוי לחוקה שמאפשר לבת לעלות לשלטון/רויטרס

היא עורכת דין ובעלת תואר דוקטור מאוניברסיטת קורנוול, כיהנה כשגרירת תאילנד באוסטריה, סלובניה וסלובקיה וכשגרירה של תאילנד בנציבות האו"ם לצדק פלילי ומניעת פשיעה. היא נולדה בדצמבר ב-1978 לאשתו הראשונה של המלך, הנסיכה סואמסוואלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully