וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם השם: עלות שינוי שם משרדו של בן גביר - כ-3 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 15:29

הממשלה תאשר בישיבתה הקרובה את שינוי שם המשרד לביטחון הפנים למשרד לביטחון לאומי לדרישת בן גביר. עוד תדון הממשלה במינוי יועצה של רגב לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה לאחר שנפסל בידי ועדת המינויים. כמו כן ידונו השרים בהכפלת שכר מנכ"ל משרד הבריאות המיועד בר סימן טוב

בווידאו: בן גביר בטקס חילופי השרים במשרד לביטחון פנים/צילום: ערוץ כנסת

הממשלה תאשר בישיבתה הקרובה ביום ראשון את שינוי השם של המשרד לביטחון פנים למשרד לביטחון לאומי. זאת, בהתאם לדרישתו של יו"ר עןצמה יהודית, השר איתמר בן גביר, שעומד בראש המשרד. מהצעת המחליטים שהופצה לשרים עולה כי עלות המהלך - החלפת שם המשרד והשר בכל הפרסומים הרשמיים - מוערכת ב2-3 מיליון שקלים שימומנו מתקציב המשרד לביטחון פנים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בטקס החילופים עם השר היוצא לביטחון הפנים עמר בר לב, 1 בינואר 2023. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

הממשלה תאשר ביום ראשון גם שורה של מינויים בכירים במשרדי הממשלה, בהם מזכיר הממשלה המיועד יוסי פוקס, מנכ"ל משרד הבריאות המשפטים איתמר דוננפלד, מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ ועוד. הממשלה תדון גם במינוי יועצה של שרת התחבורה מירי רגב, משה בן זקן, לתפקיד מנכל משרד התחבורה, שנפסל על ידי ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה שקבעה כי אינו כשיר לתפקיד.

הממשלה צפויה לדון גם במינויו של מנכ"ל משרד הבריאות המיועד משה בר סימן טוב ובהצעה שמקדם שר הבריאות אריה דרעי ‏לתת לבר סימן טוב שכר כפול בתפקידו. דרעי מעונין להשוות את שכרו של בר סימן טוב לשכרו של מנכ"ל משרד הבריאות שהוא גם רופא, בתנאים של מנהל בית חולים גדול, למרות שאינו רופא. לפי ההצעה, בר סימן טוב צפוי להשתכר כ90 אלף שקלים בחודש במקום כ40 אלף כמו מנכ"ל משרד ממשלתי רגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully