וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 44 נורה למוות בסכסוך בין משפחות עבריינים בגליל

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 9:26

צוות מד"א שהגיע לישוב אעבלין מצא את הגבר ללא סמני חיים וקבע את מותו במקום. כמו כן, העניק הצוות טיפול רפואי לפצוע נוסף, גבר בן 33 במצב קשה, ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה. אתמול, נורה למוות קבלן מוכר, תושב ראשון לציון, ככל הנראה בעקבות סכסוך עסקי

תיעוד: רגעי הרצח הקבלן בראשון לציון/מצלמות אבטחה

גבר בן 44 נורה למוות הלילה (שישי) בישוב אעבלין שבגליל. באירוע נורה ונפצע גם גבר נוסף. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בסכסוך בין שתי משפחות פשע.

צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר עם פצעי ירי וללא סמני חיים וקבע את מותו במקום. כמו כן, העניק הצוות טיפול רפואי לפצוע נוסף בזירה, גבר בן 33 במצב קשה, ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה

המשטרה הודיעה כי החלה בחקירת המקרה, וכי ניידת ומסוק הוזנקו למקום בכדי לבודד את הזירה ולסרוק אחר חשודים בירי. כמו כן, נמסר כי מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי מדובר בסכסוך בין משפחות עבריינים.

אתמול, נורה למוות קבלן מוכר בן 60, תושב ראשון לציון, ככל הנראה בעקבות סכסוך עסקי. הקבלן נורה סמוך לתחנת הדלק בדרך המכבים עיר. בתיעוד ממצלמת האבטחה מהאירוע נראה הקבלן יוצא מהמונית ונפגש עם אדם, שיורה בו. לאחר מכן נמלט הקבלן הפצוע בריצה והחשוד נמלט משם גם הוא.

עם קבלת הדיווח על הירי, הגיע לזירה צוות מד"א שמצא את האיש פצוע קשה. "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע יושב בתוך רכב כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו", סיפר פראמדיק מד"א עודד שינקמן. "הוצאנו אותו והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו לבית החולים כשמצבו קשה". מאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים שמיר-אסף הרופא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully