וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכה של מעריצי אלביס": 25 אלף מעריצים הגיעו לפסטיבל לכבוד המלך באוסטרליה

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 3:14

בעיירה פארקס נערך בימים אלה פסטיבל אלביס השנתי בפעם ה-30, ולראשונה בתולדותיו נמכרו כל הכרטיסים. מסידני יצאה רכבת מיוחדת, "אלביס אקספרס", שהובילה מעריצים וחקיינים של הזמר. הנושא השנה: הסרט "הוואי הכחולה" מ-1961

מעריצי אלביס פרסלי בדרך לפסטיבל בעיר פארקס באוסטרליה. רויטרס
מעריצי אלביס בדרך לעיר פארקס באוסטרליה/רויטרס

כ-25 אלף בני אדם הגיעו אתמול (רביעי) לעיירה פארקס שבאוסטרליה, לפסטיבל אלביס השנתי, הנמשך חמישה ימים. זוהי הפעם ה-30 שהפסטיבל נערך בעיר, ולראשונה בהיסטוריה אזלו כל הכרטיסים לכ-120 המופעים במסגרתו. הפסטיבל מושך מבקרים מכל העולם, ואתמול יצאה מסדני רכבת מיוחדת, ה"אלביס אקספרס", שהביאה אלפי מעריצים של פרסלי, ומאות חקיינים, לעיירה בניו סאות' וויילס, שמספר תושביה הוא רק 12 אלף.

נושא הפסטיבל השנה הוא הסרט המפורסם של אלביס "הוואי הכחולה", מ-1961, שממנו לקוח גם אחד מהשירים המפורסמים ביותר של מלך הרוק'נרול: "I Can't Help Falling in Love With You". המעריצים המציפים את העיירה לבשו, בהתאם לנושא, חולצות פרחוניות. הפסטיבל כולל, מלבד מופעים, גם מצעד לכבוד אלביס.

מעריצי אלביס פרסלי בדרך לפסטיבל בעיר פארקס באוסטרליה. רויטרס
ה"אלביס אקספרס" שיצאה מסדני עמוסה חקיינים של מלך הרוק'נרול/רויטרס
מעריצי אלביס פרסלי בדרך לפסטיבל בעיר פארקס באוסטרליה. רויטרס
יזרימו 15 מיליון דולר אוסטרלי לקופת העיר. ה"אלביס אקספרס"/רויטרס

מנהלת הפסטיבל טיפני סטיל, שהוריה ייסדו אותו לפני 30 שנה, אמרה לעיתונות המקומית שמכירת הכרטיסים מעולם לא הייתה גדולה כפי שהיא השנה. ראש העיר פארקס קן קית' התייחס לשנות הקורונה, שפגעו בכלכלת העיר ולשיטפונות שפקדו את האזור, ואמר שמספר המבקרים הרב הוא "פשוט כל כך חיוני השנה". לפי הערכתו, ההכנסות מהאירוע יגיעו ל-15 מיליון דולר אוסטרלי.

קית' אמר שסוד המשיכה של הפסטיבל הוא האופי מכניס האורחים של העיירה והאווירה החיובית שהיא משרה. הוא סיפר שצ'רלס סטון, מפיק הקונצרטים של אלביס במשך שנים, ביקר בפסטיבל בשנה שעברה, ואמר שהוא "הטוב מסוגו בעולם, בגלל שבשום מקום אין אווירה כמו בפארקס". אחד ממבקרי הפסטיבל אמר: "זה מדהים. זה כמו מכה של מעריצי אלביס, שעולים אליה לרגל בכל שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully