וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה על השמועות על מצבו הרפואי: "אין סיבה לדאגה"

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 20:22

בנאום לציון 3 שנים לחיסולו של סולימאני, הזים מזכ"ל חיזבאללה את מה שנפוץ בימים האחרונים לגבי מצבו הרפואי. "במשך 30 שנה אני סובל מבעיית נשימה מעת לעת. הייתה לי שפעת"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הפריך היום (שלישי) את השמועות שנפוצו בימים האחרונים על אשפוזו במצב קשה, ואמר כי "אין סיבה לדאגה". נסראללה היה אמור לשאת נאום ביום שישי האחרון, אך הוא ביטל אותו בשל מה שהגדירו בארגון בתור שפעת. בדומה למקרים אחרים מהשנים האחרונות, כל העדרות זמנית של נסראללה גוררת גל של שמועות חסרות ביסוס.

"אני בסדר, במשך 30 שנה אני סובל מבעיית נשימה מעת לעת. הייתה לי שפעת, אז דחיתי את הנאום בשישי", אמר נסראללה בעצרת לציון שלוש שנים לחיסול מפקד כוח קודס, גנרל קאסם סולימאני. אני מבטיח לכם, אחרי מה שנאמר בתקשורת הישראלית ובמדינות המפרץ על מצבי הבריאותי, ושאין צורך לדאוג".

נסראללה היה מקורב לסולימאני, שהופקד על חיזוק המיליציות הפרו-איראניות במזרח התיכון. הגנרל האיראני חוסל בתקיפת מל"ט אמריקני בבגדאד ב-3 בינואר 2020, לצדו של בכיר המיליציות בעיראק אבו מהדי אל-מוהנדס.

בנאומו, שיבח מזכ"ל חיזבאללה את חלקו של סולימאני ב"סיכול" התכניות של ארצות הברית ושל ישראל באזור.

נאום חסן נסראללה, 3 בינואר 2023. ללא, צילום מסך
דחיית נאומו משישי עוררה גל שמועות. נסראללה, היום/צילום מסך, ללא

בנוסף התייחס נסראללה לעלייתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להר הבית מוקדם יותר היום, ואיים כי "פגיעה באתרים הקדושים יוביל לפיצוץ בכל האזור, ולא רק בשטחים הפלסטיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully