וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חברי פלרמנט בסנגל בעטו בעמיתה בהיריון - ונאסרו

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 21:48

אחרי שמתחה ביקורת על דמות דתית באופוזיציה בדיון בספטמבר האחרון, אחד התוקפים סטר לעמיתתו. בתגובה, היא זרקה עליו כיסא, ואז הוא וחברו בעטו בה. בית המשפט גזר על השניים שישה חודשי מאס ותשלום פיצויים בסכום של 8,100 דולרים

שישה חודשי מאסר נגזרו היום (שני) על שני חברי פרלמנט מהאופוזיציה בסנגל שבמערב אפריקה לאחר שבעטו בבטן של חברת פרלמנט בהריון במהלך דיון תקציבי.

שני חברי הפרלמנט, מאמאדו ניאנג ומסאטה סמב, תקפו את עמיתתם, איימי נדיאיי, לאחר שמתחה ביקורת דמות דתית באופוזיציה. בתיעוד של האירוע, נראה סמב צועד לעבר נדיאיי במהלך הדיון וסוטר לה. נדיאיי הגיבה בזריקת הכיסא שלה לעברו, אך במקביל בעט בה גבר אחר בבטנה. לאחר מכן, בין שאר חברי הפרלמנט פרצה קטטה.

חברי פרלמנט בסנגל בעטו בחברת פרלמנט הריונית. 2 בינואר 2023. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
פונתה במצב קשה ביותר,והיה חשש כי תאבד את התינוק. איימי נדיאיי/תמונות גולשים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

בעקבות הבעיטה, חברת הפרלמנט נדיאיי התעלפה במקום ופונתה לבית החולים. מעודך דינה נמסר כי היא קיים חשש כי היא תאבד את התינוק, וכי מצבה קשה ביותר.

למרות תיעוד האירוע, עורכי הדין של ניאנג וסמב טענו כי שני חברי הפרלמנט לא תקפו את נדיאיי. כמו כן, ניסו עורכי הדין לטעון כי חברי הפרלמנט חסינים מפני העמדה לדין. אולם לבסוף הוחלט לגזור עליהם שישה חודשי מאסר, ותשלום פיצויים לנדיאיי בסכום של כ-8,100 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully