וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיליפינים: הפסקת חשמל הובילה לביטולי מאות טיסות בשדה התעופה של מנילה

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 12:33

282 טיסות עוכבו, בוטלו או הופנו לשדות תעופה אחרים ו-56 אלף נוסעים נאלצו להמתין בשדה. שר התחבורה של הפיליפינים, חיימה בוטיסטה, התנצל על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים

כאוס השתלט על הפיליפינים ביום הראשון של 2023, לאחר שהפסקת חשמל חמורה השפיעה באופן זמני על בקרת הטיסה בשדה התעופה הגדול במדינה. כ-300 טיסות שובשו ועשרות אלפי נוסעים נותרו נטושים בשדה.

נמל התעופה הבינלאומי נינוי אקינו (MNL) הוא נתיב מרכזי לנוסעים לפיליפינים ומשמש את הבירה מנילה והאזור סביבה. שיבושים טכניים זוהו לראשונה ביום ראשון בבוקר, על פי מפעילת הנמל רשות התעופה של הפיליפינים CAAP.

282 טיסות עוכבו, בוטלו או הופנו לשדות תעופה אחרים ו-56 אלף נוסעים נאלצו להמתין בשדה. שר התחבורה של הפיליפינים, חיימה בוטיסטה, התנצל על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים.

"זאת היתה בעיה של מערכת ניהול התנועה האווירית", אמר בוטיסטה. "אם תשוו את נמל התעופה שלנו לזה של סינגפור, למשל, יש הבדל גדול - הם מקדימים אותנו בעשור", הוא הוסיף. לדבריו, משרד התחבורה מתואם עם חברות התעופה במטרה לספק מזון, תחבורה ולינה "ללא תשלום לכל הנוסעים שהושפעו מהפסקת החשמל".

נמל התעופה הבינלאומי נינוי אקינו (MNL) לאחר הפסקת חשמל. טוויטר, צילום מסך
עשרות אלפי נוסעים נתקעו בשדה/צילום מסך, טוויטר
הפסקת חשמל בנמל התעופה הבינלאומי נינוי אקינו (MNL) הובילה לאלפי אנשים תקועים. טוויטר, צילום מסך
נוסעים נטושים בשדה התעופה/צילום מסך, טוויטר

הפעילות חזרה בחלקה ב-05:50 בערב, שעון מקומי, ושדה התעופה התחיל לקבל שוב טיסות נכנסות. עם זאת, גם הבוקר, בוטלו טיסות, על פי " CNN פיליפינס" .

התקרית עוררה ביקורת קשה ברשתות החברתיות. גם פוליטיקאים תהו מדוע קרתה הפסקת החשמל מלכתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully