וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נרצחה בקטטה בפארק בנהריה, בת 55 נעצרה בחשד למעורבות

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 15:05

סאירה קסברי פונתה אמש למרכז הרפואי לגליל בנהריה - אך שם נאלצו לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית של התקרית עולה חשד לקטטה שהתפתחה בין השתיים, תושבות הצפון, בפארק בלפור בעיר. מעצרם של שני החשודים שנעצרו הוארך ב-3 ימים

בווידאו: תיעוד ניסיון רצח של איש עסקים בכפר יאסיף. דצמבר 2022/מערכת וואלה!

סאירה קסברי בת ה-51 מעכו נרצחה אתמול (ראשון) בקטטה בפארק נהריה. המשטרה עצרה שני חשודים שנכחו בזירה בחשד למעורבות במעשה. החשודים הם בת 55 מעכו ובן ה-31 מהיישוב נחף סמוך לכרמיאל. מעצרם של השניים הוארך הבוקר בשלושה ימים בבית המשפט השלום בקריות.

מחקירה ראשונית של התקרית עולה חשד לקטטה בין הקורבן לבין החשודה, שתיהן תושבות הצפון. עם זאת, לא נמצאו סימני אלימות על גופת המנוחה והיא נשלחה לנתיחה באבו כביר. "רמת החשד גבוהה", אמר נציג המשטרה בבית המשפט.

האירוע התרחש בפארק בלפור בשכונת עין שרה בנהריה, סמוך לבית העלמין. אחד החשודים, הוא שהזעיק את מד"א. הצוות שהגיע מצא את קסברי מחוסרת הכרה והעביר אותה למרכז הרפואי לגליל בעיר תוך נסיונות החייאה שנמשכו גם בבית החולים.

חוקר המשטרה דורון דינר אמר בבית המשפט שהתנהגותו של הגבר שנמצא בזירה החשידה אותו. עו"ד מאהר תלחמי המייצג אותו, השיב כי מדובר באדם ללא עבר פלילי וחזר על הגרסה שמסר בחקירתו, שלא היתה כל אלימות באירוע.

שופט בית המשפט ציין שמהחקירה עולה כי הייתה היכרות מוקדמת בין החשוד לבין הנרצחת והוא גם זה שהודיע למנוחה על המפגש שצפוי היה להתקיים בפארק. הוסיף גם "שקיים מניע מסוים" אך עם זאת החשד הסביר אינו גבוה.

הנרצחת בפארק בנהריה. סאירה קסברי בת ה-51 מעכו. פייסבוק, צילום מסך
הנרצחת בפאק בנהריה. סאירה קסברי בת ה-51 מעכו/צילום מסך, פייסבוק

אמש נרצח גבר בביתו שבפתח תקווה, ושכנו לשעבר נעצר בחשד לרצח ולהצתת גופתו. לפי החשד שכנו לשעבר, תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו, רצח אותו בביתו, הצית את הגופה - ונמלט מהזירה, אך נותר סמוך למקום. זאת, בעקבות סכסוך כספי בין השניים.

פרמדיק מד"א, אלון ריזקאן, סיפר כי כשהגיעו למקום "ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה ברחבת הבניין כשהוא סובל מכוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully