וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנפל מאחור ובורח: ישראלית בת 24 נדקרה בתחנת רכבת ברומא

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 9:05

מתיעוד האירוע עולה כי הצעירה נדקרה 3 פעמים בגבה, תוך שהיא נאבקת בתוקף ומתנגדת לו. לאחר מכן נמלט החשוד מהמקום - וטרם נמצאו עקבותיו. מהרשויות המקומיות נמסר כי נבדק חשד לרקע של ניסיון שוד

תיירת ישראלית נדקרה ברומא/7colli

תיירת ישראלית בת 24 נדקרה בסוף השבוע האחרון בתחנת הרכבת התחתית מטרו טרמיני שבבירת איטליה רומא, בעת שהיא רוכשת כרטיסים. בתיעוד המקרה במצלמות האבטחה, נראית הצעירה כשהיא נדקרת שלוש פעמים בגבה - תוך שהיא נאבקת בתוקף ומתנגדת לו.

מיד עם תום התקיפה, נמלט התוקף מהמקום - וטרם נמצאו עקבותיו. הרשויות המקומיות מסרו כי נבדק חשד לרקע של ניסיון שוד, בו סירבה הצעירה להיענות לדרישותיו, ובתגובה הוא תקף אותה.

בתקשורת המקומית נמסר כי הצעירה היתה בחופשה של כמה ימים בבירת איטליה, האירוע התרחש בשבת אחר הצהרים כשהיא הגיעה לתחנה כדי לקנות ליום ראשון כרטיס לשדה התעופה הבינלאומי לאונרדו דה וינצ'י שמחוץ לעיר, משם היתה אמורה לשוב אתמול ארצה. אבל בשל האירוע היא אושפזה בבית חולים לטיפול בפציעה. לא נשקפת סכנה לחייה.

רכבת תחתית מטרו בפריז. ShutterStock
נדקרה 3 פעמים בתחנת מטרו ברומא/ShutterStock

צעיר ישראלי בן 23 מאשדוד מת היום בעיר הנופש קנקון במקסיקו, ככל הנראה לאחר שהרגיש לא טוב כשהיה במסיבה. הוא פונה לבית החולים במדינה ושם נקבע מותו. הסיבה הברורה למוות טרם התבררה. במשרד החוץ מכירים את המקרה, נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים לה בהעברת הארון ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully