וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן עצרה כדורגלנים שהשתתפו במסיבת סילבסטר עם נשים ושתו אלכוהול

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 17:06

התקשורת הרשמית דיווחה כי שחקני עבר והווה בכירים מקבוצה בטהראן נעצרו בפשיטה על מסיבה, ושוחררו לאחר חקירה. התביעה אמרה כי הוגשו נגדם אישומים בשל הפרת חוקי הרפובליקה האסלאמית, שנגדם התקיימו ההפגנות בחודשים האחרונים

שחקני נבחרת איראן. Amir kheirkhah, GettyImages
כמה כדורגלנים בולטים התייצבו לצד המפגינים. שחקני נבחרת איראן במונדיאל בקטאר/GettyImages, Amir kheirkhah

המשטרה באיראן עצרה לזמן קצר כמה כדורגלנים בכירים בפשיטה על מסיבת סילבסטר מעורבת בין גברים לנשים' שבה הוגש גם אלכוהול - כך דיווחו היום (ראשון) כלי תקשורת במדינה. חוקי הרפובליקה האסלאמית אוסרים על גברים ונשים לא נשואים להתערות בפומבי ועל צריכת אלכוהול, וחוקים אלו היו בין הגורמים שהובילו לפרוץ המחאות בחודשים האחרונים.

סוכנות הידיעות תסנים דיווחה כי בין העצורים במסיבה שנערכה ממזרח לבירה היו שחקני עבר והווה בקבוצה בכירה בטהראן, מבלי לזהות את שמות השחקנים או הקבוצה. "חלק מהשחקנים היו במצב חריג בשל צריכת אלכוהול", נמסר בדיווח, שלא פירט מעבר לכך. סוכנות הידיעות YJC דיווחה כי הייתה זו מסיבת יום הולדת ושכל הנעצרים שוחררו פרט לאדם אחד, שאינו שחקן כדורגל.

סוכנות הידיעות פארס ציטטה את התביעה, שאמרה כי הוגשו אישומים נגד העצורים וכי היא תמסור פרטים נוספים בהמשך.

כמה כדורגלנים בעבר ובהווה, כמו גם ספורטאים אחרים, התייצבו לצד המפגינים ששטפו את רחובות איראן מאז מותה במעצר של הצעירה הכורדית מהסא אמיני ב-16 בספטמבר, שהואשמה בהפרת קוד הלבוש לנשים. כמה מהם נעצרו או תוחקרו על ידי הרשויות, ומשפחתו של עלי דאי, מגדולי כדורגלי איראן בכל הזמנים, הורדה מטיסה שהייתה בדרך לדובאי.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully