וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סין לכבוד 2023: "עקשנות ואחדות משמעותן ניצחון"

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 11:38

בנאום טלוויזיוני לציון השנה האזרחית החדשה, אמר הנשיא שי כי סין מתגברת על קשיים חסרי תקדים ואתגרים קשים במאבק בקורונה. ארגון הבריאות העולמי קרא ל"שקיפות" בנתוני הקורונה בזמן שסין מתכוננת לפתוח את הגבולות

נשיא סין שי ג'ינפינג קרא לאחדות בזמן שהמדינה שלו נכנסת ל"שלב חדש" בגישתה למגפת הקורונה, אלה היו האמירות הראשונות של הנשיא מאז שונתה מדיניות אפס קורונה לפני שלושה שבועות, ויושמו הקלות על המגבלות הדרקוניות שהוטלו על תושבים בשלוש השנים האחרונות.

בנאום טלוויזיוני לציון השנה האזרחית החדשה, אמר שי כי סין מתגברת על קשיים חסרי תקדים ואתגרים קשים במאבק בקורונה וכי המדיניות שלו עודכנה לפני המצב בשטח.

שי ג'ינפינג בנאום השנה החדשה 2023. טוויטר, צילום מסך
נשיא סין שי ג'ינפינג בנאום טלוויוזני/צילום מסך, טוויטר

עם זאת, גל חדש של מקרי קורונה הוביל לעומס יתר בבתי החולים ובבתי הקברות ברחבי המדינה. ז'אנג וונהונג, מנהל המרכז הלאומי למחלות מדבקות אמר לעיתון "פיפל'ס דיילי" בראיון אתמול (שבת) כי שנגחאי הגיעה לשיא ההדבקות ב-22 בדצמבר, עם 10 מיליון מקרים. הוא הוסיף כי 50 אלף אנשים בעיר בת 25 מיליון התושבים, יצטרכו אשפוז בשבועות הקרובים.

ארגון הבריאות העולמי (WHO) קרא ל"שקיפות" בנתוני הקורונה בזמן שסין מתכוננת לפתוח את הגבולות. "מאז פרצה המגפה, כולם, ובעיקר אנשי רפואה ועובדים חיוניים התגברו על קשיים באומץ לב", אמר שי. "כעת, מניעת המגפה והשליטה עליה עוברים לשלב חדש. זאתעדיין תקופה של מאבק, כולם עובדים קשה, אך השחר לפנינו. בואו נעבוד קשה יותר, עקשנות ואחדות משמעותן ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully