וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראו לו לחדר - ודקרו אותו: 3 תושבי הצפון מואשמים בניסיון רצח איש עסקים במסעדה

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 14:04

כתב אישום הוגש נגד השלושה בבית המשפט המחוזי בחיפה לאחר שלפני כחודש תקפו וכמעט הרגו את בן ה-46 במסעדה בכפר יאסיף. על פי כתב האישום, הם החביאו סכינים בבגדיהם, קראו לקורבן להגיע לחדר צדדי, שם דקרו אותו, היכו אותו והותירו אותו במצב קשה. מעצרם הוארך

בווידאו: תיעוד ניסיון רצח של איש עסקים בכפר יאסיף. דצמבר 2022/מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש השבוע (שלישי) בבית המשפט המחוזי בחיפה כנגד אבראהים חילף, בן 35 מבסמת טבעון, סלים שקור, בן 38 מכסרא ופראס מוסא בן 40 מדיר אל אסד, בגין ניסיון הרצח של איש העסקים בן ה-46 במסעדת "ערבסק" בכפר יאסיף לפני כחודש. המקרה פוענח על ידי ימ"ר צפון, שחקרה אותו כיוון שהוא יוחס לארגון פשיעה אותו היא חוקרת. חשוד נוסף טרם נתפס ועדיין מבוקש.

המקרה, שכמעט והסתיים ברצח, אירע ב-30 לנובמבר, בשעת ערב. חברי החבורה, שישבו אותה עת במסעדה, הבחינו כי רכבים הקשורים בקורבנם נוסעים בסמוך, והם סיכמו ביניהם לתקוף אותו ולדקור אותו.

הם קראו לו להגיע לחדר הצדדי בו הם ישבו, והוא אכן הגיע והתיישב בחדר עם חברי החבורה, ובין הנוכחים התנהל דין ודברים. על פי כתב האישום, חילף ומוסא נטלו כל אחד סכין לחיתוך בשר, בעלת להב באורך 11.5 ס"מ, מארונית הממוקמת בכניסה לחדר. חילף החביא את שלו במכנסיים, ומוסא הסליק את הסכין בשרוול חולצתו.

תיעוד: ניסיון רצח של איש עסקים בכפר יאסיף 30.12.22. ללא, מערכת וואלה!
תיעוד התקיפה במצלמות האבטחה במסעדה/מערכת וואלה!, ללא

על פי כתב האישום, כדקה לאחר המתואר לעיל, התרומם הקורבן מכיסאו ומיד לאחר מכן, תקפו אותו חברי החבורה בצוותא ודקרו אותו בפלג גופו העליון בכוונה לגרום למותו. הוא ניסה להשתחרר ולהימלט, אך חברי החבורה הפילו אותו ארצה והמשיכו להכותו בבעיטות ובמכות אגרוף נמרצות וקשות בראשו ובכל חלקי גופו, גם כשהיה כבר מוטל על הרצפה, דומם ללא תזוזה ומתבוסס בדמו. לאחר מכן הם נמלטו מהמסעדה.

האיש הובהל לבית חולים במצב קשה. כתוצאה מהמכות והדקירות הוא סבל מאי ספיקה נשימתית, מחזה אוויר מימין, משבר עם תזוזה בקשת, מקרעים ודימומים בכבד, מנפיחות והמטומות בפנים. בשל פציעותיו אלה היה הקורבן מורדם ומונשם למשך כמה ימים והיה מאושפז שבוע. צפוי לו עוד שיקום ארוך.

עוד בוואלה!

בן 46 נדקר בכפר יאסיף, מצבו אנוש

לכתבה המלאה

הרקע לפרץ האלימות נותר לא ברור, אם כי מסתמן כי מדובר באירוע שהסלים במקום ולא ממש תוכנן לפרטיו מראש. בחקירותיהם בימ"ר שתקו כל השלושה, לא השיבו לאף שאלה ולא נתנו הסבר לראיות. אולם, המקרה כולו תועד במצלמות אבטחה, ועדים ושוטרים יודעים לזהות בסרטונים את הנאשמים. דנ"א של חילף ושל שקור נותר על כוסות שנשארו במסעדה. טביעת אצבעות של שקור ומוסא נמצאה אף היא במקום.

לחילף ומוסא עבר פלילי עשיר וכן עבירות תעבורה רבות. שקור נטול עבר פלילי אף עם אינספור הרשעות תעבורה. הפרקליטות מבקשת את מעצרם של שלושת הנאשמים עד תום ההליכים. הסנגור עו"ד באסל פלאח לומד את תיק החקירה ובינתיים, האריך השופט ניצן סילמן את מעצרם של השלושה עד החלטה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • כפר יאסיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully