וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה מזועזעת: 3 ילדים נלכדו במכונית עם הוריהם המתים במשך 55 שעות

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 12:12

הילדים - בת 5 ואחיה, בני שנתיים ושנה - שרדו את התאונה, שאירעה ביום חג המולד, אך נלכדו בכלי הרכב עם הוריהם המתים בטמפרטורות גבוהות, עד שנמצאו על ידי קרוב משפחה. בת ה-5 שיחררה את מושב התינוק של אחיה בן השנה - ובכך הצילה את חייו

ילדה בת 5 הצילה את אחיה התינוק לאחר שבתאונת דרכים נהרגו הוריהם, ושלושת הילדים נלכדו במכונית במשך יותר מיומיים בחלק כפרי ומבודד במערב אוסטרליה, כך דיווחה רשת "ניין ניוז" האוסטרלית, תחנת בת של CNN.

בהצהרה, משטרת מערב אוסטרליה הודיעה כי מכונית לנד רובר דיסקברי של המשפחה נמצאה ביום שלישי בבוקר בקונדינין, כ-280 ק"מ ממזרח לבירה פרת. ההורים, סינדי ברדוק, בת 25, וג'ייק דיי, בן 28, הוכרזו מתים בזירה, הודיעה המשטרה.

שלושת ילדיהם - בת 5 ואחיה, בני שנתיים ושנה - שרדו את התאונה, שאירעה ביום חג המולד, אך נלכדו בכלי הרכב עם הוריהם המתים בטמפרטורות גבוהות, עד שנמצאו על ידי קרוב משפחה.

סינדי ברדוק וג'ייק דיי, נהרגו בתאונה וילדיהם נותרו לכודים במכונית, אוסטרליה. טוויטר, צילום מסך
ההורים שהלכו לעולמם/צילום מסך, טוויטר
שלושה ילדים נלכדו ברכב עם הוריהם המתים אחרי תאונה במערב אוסטרליה. אתר רשמי, אתר רשמי
המשפחה בזמנים טובים יותר/אתר רשמי, אתר רשמי
שלושה ילדים נלכדו 55 שעות במכונית עם הוריהם המתים אחרי תאונה במערב אוסטרליה. אתר רשמי, אתר רשמי
זירת התאונה המחרידה במערב אוסטרליה/אתר רשמי, אתר רשמי

"אם בת ה-5 לא היתה משחררת את מושב התינוק של אחיה בן השנה, הוא לא היה איתנו היום", אמר קרוב משפחה בשם מייק ריד לתחנת הטלוויזיה. "היא תבין את זה רק בעוד שנים", הוא הוסיף.

"הם נלכדו במכונית במשך 55 שעות בטמפרטורה בת 30 מעלות. איש אינו יודע מה הם בדיוק עברו", אמר ריד. הילדים הובהלו לבית החולים בשל התייבשות חמורה. השלושה צפויים להשתחרר מבית החולים בימים הקרובים, דיווחה "ניין ניוז".

העיירה קונדינין הביעה זעזוע מהתאונה המחרידה. הלן וייטברד, חברה של המשפחה, אמרה כי הקהילה "לא תתגבר על זה לעולם". היא היתה אמורה להיפגש עם סינדי ברדוק אחרי החג, אך כעת נאלצת להתאבל עליה. "העיירה כבר לא תהיה אותו דבר. סינדי עשתה עבודה נהדרת עם התינוקות, וכעת אין להם אמא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully