וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפלו: אנדל טיילור בת ה-22 נמצאה קפואה במכונית, לאחר יממה וחצי

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 11:55

טיילור נתקעה במכונית בשלג בדרכה חזרה הביתה מעבודה. היא התקשרה למשטרה אך איש לא יכול היה להגיע לחלצה. לאחר יממה וחצי, נמצאה גופתה קפואה במכונית. סטסיה יוז'וויאק בת ה-73, שנסעה לעשות קניות, לא חזרה מהסופרמרקט - חבר המשפחה מצא אותה במכונית לאחר יומיים

משפחות מתפללות לנס בידיעה שיקיריהם לכודים במכוניות שלהם כבר ימים, בשל הסופה חסרת התקדים שפוקדת את ארצות הברית מאז שבוע שעבר - ומכה קשה במיוחד במדינת ניו יורק ובעיר באפלו עם טמפרטורות קפואות ושלג כבד.

בערב חג המולד, בביתה של אנדל טיילור בבפאלו, ארוחת החג שכללה את המאכל האהוב ביותר על בת ה-22 - מקרוני וגבינה - נותרה מיותמת על השולחן מבלי שאיש ייגע בה. בבית סמוך, התקרר האוכל גם כן בזמן שאדי סייטה ואחיה קיבלו את החדשות הטראגיות: סטסיה יוז'וויאק בת ה-73, שנסעה לעשות קניות, לא תחזור מהסופר. "את מקווה לטוב ואת רוצה טוב, וכולם מתפללים וכולם רוצים נס, אבל זה לא קורה", אמרה סייטה ל"NBC ניוז" בדמעות.

אנדל טיילור, מתה במכונית בשלג בעיר באפלו. אתר רשמי, באדיבות המשפחה
אנדל טיילור/באדיבות המשפחה, אתר רשמי

טיילור, שעמדה לחגוג את יום הולדתה ה-23 בעוד כשבועיים, היתה בדרכה הביתה מהעבודה בבית אבות ביום שישי אחרי הצהריים, כשמכוניתה נתקעה בדרך בשלג, לדברי משפחתה. היא התקשרה למשטרה מהמכונית אך בלית ברירה נאלצה להמתין לחילוץ, אמרה אמה, וונדה בראון סטיל. כל אותה העת, טיילור תיעדה את עצמה והעלתה סרטונים לטיקטוק.

לקראת חצות ביום שישי, טיילור דיברה עם אחותה ואמרה לה כי היא הולכת לישון, ובבוקר תנסה להגיע למקום בטוח. היא שלחה סרטון אחרון לאמה ולאחיותיה מתוך המכונית ומאז לא נוצר עמה יותר קשר.

יומיים לאחר מכן, בליל חג המולד, עוברת אורח מצאה את המכונית של טיילור, המנוע עדיין פועל בשביל חימום. היא שברה את החלון ומצא האת טיילור מתה במושב הנהג. את הגופה הקפואה, נאלצה האישה להסיע לחדר המתים לאחר שצוותי חילוץ לא הגיעו לזירה.

"אנחנו כועסים. אני בסדר רגע אחד, ואז זה מכה בי", אמרה בראון סטיל והוסיפה כי אינה יכולה להפסיק לדמיין את גופת בתה הקפואה לכודה במכונית. "זה קורע אותי, אני לא יכולה לדבר, אני לא יכולה לנשום", היא אמרה ל-NBC. לדבריה, זה לא הגיוני שבעיר השנייה בגודלה בניו יורק, הרשויות לא הגיעו לזירה.

טיילור עברה לבאפלו בתחילת 2020 מצפון קרולינה, כדי לסייע בטיפול של אביה חולה הסכרת וכדי לסיים לימודי מינהל עסקים בקולג'. אביה, הנדל טיילור, אמר כי בימים שהיה צריך לעבור דיאליזה, היא היתה עושה מלבישה אותו ועושה לו מסז'. "היו לה תוכניות, היא היתה בדרך. היא התקדמה יותר מכולנו, ממני אפילו", אמרה אמה. "אנחנו חשים חוסר אונים".

לפחות 64 בני אדם מתו עד כה בסערה העוצמתית שמשתוללת ברחבי ארצות הברית. במחוז אירי במדינת ניו יורק, שבאפלו היא בירתו, מתו יותר ממחצית מהקורבנות עד כה - 33, כולל 28 בבאפלו לבדה.

סטסיה יוז'וויאק, קפאה במכונית בעיר באפלו. אתר רשמי, באדיבות המשפחה
סטסיה יוז'וויאק/באדיבות המשפחה, אתר רשמי

סטסיה יוז'יוואק

ביום שישי, יוז'יוואק נסעה לקנות דג טרי כדי להכין את ארוחת חג המולד הפולנית המסורתית, אך מכונית השברולט שלה נתקעה בשלג, אמרה בתה. יוז'יוואק ביקשה מבתה להתפלל בעבורה כשדיברה איתה - לאחר שהיתה תקועה חמש שעות במכונית. "היא אמרה, 'אני זקוקה לנס מאלוהים. תתפללי בשבילי?' אמרתי לה שאני אוהבת אותה,ושאנחנו מגיעים להציל אותה".

סייטה ובן זוגה ניסו לחלץ את המשאית שלהם שהיתה תקועה בחנייה בשלג, אך לא הצליחו. כשיוז'יוואק הפסיקה לענות לטלפון שלה לאחר כשעתיים, בתה התקשרה שוב ושוב למשטרה, כמו גם למשמר הלאומי, חברת הטלפון, מרכז החירום ואינספור חברים. בן הזוג שלה יצא ברגל לחפש את האם במשך שעות בסערה, אך ללא הצלחה.

ביום חג המולד, חבריה של סייטה הצליחו להשיב אותה הביתה לאחר שמצאו אותה בלילה קפואה בתוך השברולט האדומה. "זה הלם. אני לא רוצה להאמין שזה קרה", אמרה סייטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully