וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג"ץ דחה עתירה של נתניהו נגד החזרת 270 אלף דולר שקיבל שלא כדין

עודכן לאחרונה: 27.12.2022 / 15:39

ראש הממשלה המיועד ביקש דיון נוסף על פסק הדין של העליון שחייב אותו להשיב את הסכום שקיבל מבן דודו המנוח מיליקובסקי, אך כעת עליו להשיבם עד לתחילת פברואר הקרוב

מסע"ת | בנימין נתניהו 25 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
מסע"ת | בנימין נתניהו 25 באוגוסט 2022/ראובן קסטרו

בג"ץ דחה היום (שלישי) את בקשת ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לדיון נוסף בעתירת התנועה לטוהר המידות, והוא יחויב להשיב 270 אלף דולר שקיבל שלא כדין מבן דודו המנוח נתן מיליקובסקי. העתירה הוגשה על ידי התנועה לטוהר והתנועה לאיכות השלטון, ונתניהו ביקש דיון נוסף על פסק הדין של העליון שחייב אותו להשיב את הסכום, אך כעת עליו להשיבם עד לתחילת פברואר הקרוב.

בהחלטה כתב השופט יצחק עמית כי "אין ממש בטענות הסמכות שהעלה בא כוחו של נתניהו, וכי טענה זו גם לא נזכרה כלל בכתבי הטענות של נתניהו בהליך המקורי". השופט הוסיף כי בבקשה לדיון נוסף יש מאפיינים של ערעור, הליך שאינו אפשרי על פסיקה של בג"ץ.

"אנו מברכים על החלטת השופט עמית", אמר מנכ"ל התנועה לטוהר המידות, עו"ד עומר מקייס. "פסק הדין קבע כי ח"כ נתניהו קיבל כספים בלא היתר ובניגוד לדין, והסתיר את קבלתם במשך זמן רב. בנסיבות אלו, אין חולק כי על נתניהו להשיב את הכספים, וטוב שבית המשפט דחה את ניסיון הערעור של נתניהו, במסווה לבקשת דיון נוסף. אנו נעמוד על המשמר ונפקח שהסכום יושב במועד, בהתאם להחלטת בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully