וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הביקורת: גולדקנופף הודיע לנתניהו כי הוא מוותר על חברות בקבינט

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 17:30

יו"ר יהדות התורה הודיע לראש הממשלה המיועד כי הוא מוותר על המקום המיועד לו בקבינט. זאת על רקע ביקורת בתוך המפלגה על כך שמדובר בפורום שמקבל החלטות בניגוד להלכה, ובציבור הכללי על כך שאדם שלא שירת בצה"ל ישתתף בדיונים ביטחוניים

יצחק גולדקנופף, הכנסת. 13 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
יצחק גולדקנופף, הכנסת. 13 בדצמבר 2022/ראובן קסטרו

יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף הודיע היום (שני) לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כי הוא מוותר על מקומו בקבינט המדיני-ביטחוני על רקע הביקורת הרבה בתוך מפלגתו ובציבור.

המינוי הצפוי של גולדקנופף עורר ביקורת חריפה מצד שותפו להנהגת המפלגה, יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני. גפני שלח בשבוע שעבר מכתב מחאה לנתניהו על המינוי ופרסם הודעה לתקשורת שבה טען כי מדובר בפורום שמתקבלות בו החלטות בניגוד להלכה.

ההחלטה של גולדקנופף התקבלה בין היתר כדי לפייס את גפני וסיעתו אך לא רק. בציבור נשמעה בימים האחרונים ביקורת על כך שנציג ציבור שלא שירת בצה"ל ומייצג ציבור שרובו אינו משרת בצה"ל ישתתף בדיוני הפורום שמקבל החלטות על מבצעים צבאיים.

בהודעה מטעם סביבת גולדקנופף נכתב כי הוא "קיבל הוראה בשעות האחרונות מ'המקומות הגבוהים' בחסידות גור שעל אגודת ישראל לוותר על החברות בקבינט הביטחוני, למען השלום ואחדות ביהדות התורה, ועדכן את ראש הממשלה המיועד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully