וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: החיים בבייג'ינג חוזרים לשגרה; העומס בכבישים גובר

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 12:41

רשות הבריאות המרכזית של סין הפסיקה לפרסם את הנתונים היומיים של מקרי הקורונה, וסיימה בכך שלוש שנים של מאמצים לנצח את הווירוס. ובזמן שסין מתכוננת לחגוג את ראש השנה, חלה עלייה של 34% בהזמנות לחופשות ברחבי המדינה

החיים בבייג'ינג חוזרים לשגרה לאחר ביטול מגבלות הקורונה/צילום: רויטרס

התנועה שבה לרחובות וכבישי בייג'ינג, שמתאוששת מגל של מקרי קורונה. הבוקר (שני) במהלך שעת העומס, התחבורה בבירה זינקה ב-90% לעומת השבוע הקודם - ל"רמת עומס כבדה", על פי נתונים של חברת האינטרנט הסינית באידו.

במקביל, רשות הבריאות המרכזית של סין הפסיקה לפרסם את הנתונים היומיים של מקרי הקורונה, וסיימה בכך שלוש שנים של מאמצים לנצח את הווירוס. בהודעה בת שורה אחת, נציבות הבריאות הלאומית הודיעה אתמול כי לא תפרסם יותר את הנתונים היומיים של מקרי הקורונה ומקרי המוות. כל המידע הרלוונטי יפורסם במקום זאת על ידי המרכז לפיקוח ומניעת מחלות הסיני, בלי לספק פרטים נוספים. בדו"ח האחרון מיום שבת, הנציבות דיווח כי 4,100 מקרים חדשים נרשמו בשישי ללא מקרי מוות.

במהלך סוף השבוע, הזמנות לכרטיסים ליעדי תיירות בבייג'ינג זינקו פי שניים לעומת השבוע הקודם, על פי נתונים של אתר החדשות הפיננסיות הסיני 21st Century Business Herald.

תנועת המבקרים בקניונים בבייג'ינג גם עלתה בחדות בסוף השבוע. אמנם לא כל החנויות פתוחות, אך נרשמו עומסים קלים. בערים צ'נגדו וצ'ונגצ'ינג בדרום מערב המדינה נרשמה גם כן עלייה בהיקף התחבורה והכבישים היו עמוסים, על פי נתוני באידו.

מחאה בסין נגד מגבלות הקורונה. רויטרס
מחאות בסין נגד מגבלות הקורונה/רויטרס
תיעוד מבית החולים בסין. אדי שפירא, אתר רשמי
תיעוד מבית חולים סיני/אתר רשמי, אדי שפירא

סין מתכוננת לחגוג את ראש השנה, ועל פי Trip.com, חלה עלייה של 34% בהזמנות לחופשות ברחבי המדינה, כולל לשנגחאי, בייג'ינג, צ'נגדו, האנגז'ו ועיר הנופש סאניה.

צוות התגובה לקורונה בבייג'ינג אמר ביום שישי כי הבירה חייבת להשתמש בכל האמצעים האפשריים כדי להגדיל את נתח האנשים שהחלימו מקורונה, ולצמצם את מספר מקרי המוות מהווירוס.

סוכנות הידיעות בלובמברג דיווחה ביום שישי כי כ-250 מיליון סינים נדבקו בקורונה ב-20 הימים הראשונים של חודש דצמבר, לאחר הקלת חלק מההגבלות שחלו במדינה במשך שלוש שנים. הנתונים נחשפו במסמכים של בכירי מערכת הבריאות הסינית שדלפו.

אם הנתונים אכן נכונים, כ-18 אחוזים מתושבי סין נדבקו בקורונה, בהתפרצות הגדולה ביותר שהיתה מתחילת המגפה. המספרים הוצגו בפגישה פנימית של ועדת הבריאות הלאומית של סין, עם זאת אמינות המסמך אינה ברורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully