וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנים אחרי שנמלט: נעצר המייסד של אחד מאתרי הפורנו הגדולים בעולם

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 5:24

מייקל פראט, שנשים שהצטלמו לאתר GirlsDoPorn חשפו את תעשיית האונס והניצול שעמד מאחוריה, נעצר במדריד וצפוי לעמוד לדין בגין סחר בנשים ועבירות קשות נוספות. ב-2019 התלוננו נגדו 22 שחקניות שעבדו אצלו וסיפרו כי נאנסו וכי פורסמו סרטונים שלהן ללא הסכמתן

מייקל פראט, מייסד אתר הפורנו GirlsDoPorn. FBI, אתר רשמי
ניהל תעשיית אונס וניצול. מייקל פראט/אתר רשמי, FBI

מייקל פראט, מייסד אחד מאתרי הפורנו הגדולים בעולם החשוד שהפעיל תעשיית אונס וניצול קשה, נעצר בסוף השבוע שעבר בספרד. זאת, כשלוש שנים לאחר שנמלט מארצות הברית.

פראט, יליד ניו זילנד, נכנס לרשימת עשרת המבוקשים של ה-FBI אחרי בריחתו. הוא נעצר במדריד, ויוחזק שם עד שיוסגר לרשויות בארה"ב. הוא צפוי לעמוד לדין בסן דייגו, בגין סחר בנשים, כמה מהן קטינות, ועבירות קשות נוספות.

פראט בן ה-40 הקים את אתר הפורנו "GirlsDoPorn" בסן דייגו וכן את אתר "GirlsDoToys". ב-2019 התלוננו נגדו ונגד שותפו 22 נשים, שחשפו את תעשיית האונס והניצול שעמדה מאחורי האתר, שהסרטונים שפורסמו בו הגיעו למאות מיליוני צפיות.

הנשים גוללו מסכת ייסורים שעברו. ברשימת המבוקשים של ה-FBI נכתב כי פראט ושותפו גייסו צעירות מארה"ב וקנדה בעזרת פרסום שקרי על עבודת דוגמנות, והקורבנות גילו רק כשהגיעו לאתר הצילומים כי מדובר בפורנוגרפיה.

כשגילו שמדובר בצילום סרטי פורנו, הבטיח להן פראט כי הסרטונים לא יפורסמו באינטרנט. אלה שסירבו להצטלם, אולצו להישאר במקום עד שביצעו אקטיים מיניים שלא הסכימו לבצע. אחרות העידו שנאנסו והותקפו מינית. עוד חשפו כי לפני חתימת החוזה השקו אותן באלכוהול וגרמו להן לעשן סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully