וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה שהסתבכה: צעיר ביקש לקנות רובה אוויר, המוכר סירב כי הוא ערבי - וירה בו למוות

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 15:13

עימות פרץ בין צעיר ערבי לבן ה-23, לאחר שסירב למכור את הנשק. מהחקירה עלה כי חבריו של הצעיר ניסו לשדוד את הנשק, ולכן בן היורה פתח באש. לטענתו, הוא פעל מתוך הגנה עצמית ורצה לירות באוויר. השופט שחרר אותו למעצר בית: "בוגר יחידה מובחרת - אדם נורמטיבי לחלוטין"

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
זירת רצח. אילוסטרציה/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צעיר ערבי נורה למוות אמש (רביעי) כשניסה לקנות ביפו רובה אוויר מתושב הוד השרון בן 22. היורה נעצר, ומהחקירה עלה כי אחרי שהשניים נפגשו בשביל העסקה, היורה סירב למכור את הנשק לצעיר, משום שהוא ערבי. עימות פרץ בין השניים וחברים של ההרוג הגיעו למקום וניסו לשדוד את הנשק. אז בן ה-22 שלף את הנשק האישי שלו, שהוא מחזיק ברישיון, וירה למוות בצעיר.

לטענת תושב הוד השרון, הוא פעל מתוך הגנה עצמית ורצה לירות באוויר, אך הבוקר הוגש כתב אישום נגדו, בית המשפט שחרר אותו למעצר בית. השופט עלאא מסארווה כתב בהחלטתו: "תיק החקירה מלמד על קיומו של חשד סביר בעוצמה בסיסית בלבד. החשוד משתף פעולה באופן מלא בחקירתו והעלה טענת הגנה עצמית. בשלב זה לא נמצאו ראיות שסותרות את גרסת החשוד. מדובר בחשוד צעיר, בוגר יחידה מובחרת בצבא ובעל רישיון להחזקת נשק אשר עובד כמאבטח והוא אדם נורמטיבי לחלוטין".

אתמול נורה למוות גבר ברהט ואדם נוסף נפצע בינוני. צוות רפואה שהגיע למקום העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם כעבור כמה שעות נקבע מותו של אחד הפצועים. שני חשודים למעורבות בירי נעצרו אמש, ומחקירה ראשונית עולה כי האירוע פלילי והתרחש על רקע של סכסוך משפחתי. עוד נמסר מהמשטרה כי נבדק חשד לסכסוך בין אחים - לפיו הקורבן, אמיר סאמי זיאדנה, נרצח בידי אחיו.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully