וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לעמק: נחנך מכשיר מתקדם לאבחון גידולים סרטניים

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 16:16

מכשיר פט-סיטי לאבחון גידולים סרטניים נחנך במרכז הרפואי העמק בעפולה. הוא יופעל במסגרת הקמת המרכז האונקולוגי המוביל מרכז הסרטן "בית שולמית". "מדובר במכשיר המתקדם והחדשני ביותר שקיים היום בעולם"

ד"ר מיה גוטפריד בשיחה עם איריס קול על שלבי המחלה של סרטן ריאה/עריכה: גלעד מנהיים
מרכז רפואי העמק, חניכת מכשיר פט-סיטי. מרכז רפואי העמק,
מרכז רפואי העמק, חניכת מכשיר פט-סיטי/מרכז רפואי העמק

בשורה לחולי הסרטן בצפון - מכשיר מתקדם לאבחון גידולים סרטניים נחנך אתמול בערב (רביעי) במרכז הרפואי העמק בעפולה. הוא נחנך במעמדם של יו"ר דירקטוריון כללית וראשי הרשויות בצפון. מכשיר הפט-סיטי יופעל במסגרת הקמת המרכז האונקולוגי המוביל מרכז הסרטן "בית שולמית".

"מדובר במכשיר המתקדם והחדשני ביותר שקיים היום בעולם", סיפר ד"ר סרגיי ביקוב, מנהל המכון לרפואה גרעינית במרכז הרפואי העמק. "מכשיר הפט-סיטי משלב בתוכו שתי בדיקות מתקדמות שמשמשות אותנו בעיקר לאבחון גידולים סרטניים ומחלות נדירות ומורכבות של המוח ושל הלב, וזהו הסטנדרט הגבוה ביותר שקיים בתחום הדימות הרפואי של מחלות אלה".

במהלך טקס חנוכת הטכנולוגיה סיפר אחד התורמים, חיים כצמן, על החלום להקים ב"העמק" מרכז אונקולוגי להנצחת זכרה של רעייתו שנפטרה, ד"ר שולמית כצמן ואמר: "מעבר להצלת הנפשות במרכז האונקולוגי שאנו מקימים, אני מאמין ש'בית שולמית' יהווה מקור משיכה לאוכלוסייה נוספת, לרופאים ועובדים מצויינים, ויהיה עוגן משמעותי בהשפעה שלו על כל סביבת הצפון ועל רמת החיים בסביבה".

"יחידת הפט-סיטי היא שלב חשוב מאוד והכרחי בתכנית גדולה יותר - להקמת המרכז האונקולוגי", אמר מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מאור ממן. "כבר היום במרכז העמק קיימות יכולות משמעותיות בתחום האונקולוגיה: פתחנו לאחרונה יחידת אשפוז לחולים אונקולוגיים וכעת עם פתיחת היחידה צמצמנו את הצורך של חולים מהאזור לחפש פתרונות במקומות מרוחקים. החולים יוכלו לקבל כאן את המענה המלא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ממלא מקום מנכ"ל כללית אלי כהן אמר: "קצב הפיתוח משנה את פני בית החולים ואת מציאות הרפואה בצפון, ומשפר את איכות החיים של כחצי מיליון תושבים המתגוררים בצפון". ד"ר אורלי וויינשטיין, סמנכ"לית וראש חטיבת בתי החולים של כללית: 'העמק' יגדל ויהפוך למעצמה רפואית לא רק של הצפון אלא ברמת המדינה. כניסת המכשיר הפט-סיטי הוא חלק חשוב בתכנית פתיחת בית חולים אונקולוגי ב'העמק' בסוף השנה, שיהיה מרכז גדול ומפותח מאד, מהמצויינים שיש בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully