וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בגלל שביקשה שיכבה את הסיגריה: גבר דחף מלצרית במסעדה ותקף שוטר | תיעוד

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 17:25

גבר שהגיע למסעדה בצפון הדליק סיגריה והתבקש לכבות אותה, אך סירב ותקף את המלצרית. אחרי שהוצא מהמקום, הוא דפק על החלונות וקילל אותה. כשהשוטרים הגיעו, התוקף התנגד בכוח למעצר, ירק על שוטר ונגח בו. גם אחרי שפונה לבית החולים, המשיך להתפרע

תקף מלצרית כשביקשה שיפסיק לעשן/מצלמת אבטחה

גבר שהגיע למסעדה בראש פינה בשבוע שעבר תקף וקילל מלצרית, בגלל שביקשה ממנו לכבות את הסיגריה שהדליק במקום. הגבר, שביצע כבר בעבר עבירות תקיפה אחרות, דחף את המלצרית שביקשה ממנו לכבות את הסיגריה, ולאחר שהוצא מהמסעדה - דפק על החלונות וקילל אותה. כתב אישום הוגש נגד התוקף, והמשטרה ביקשה מבית המשפט לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

"אירוע כזה עלול היה להסתיים בתוצאה קשה יותר", הזהיר קצין המשטרה שטיפל במקרה. שוטרים מתחנת ראש פינה שנמצאת סמוך למסעדה נקראו למקום, ועצרו את התוקף שהתנגד בכוח למעצר - התוקף ניסה לנגוח בשוטר וירק לעברו. מאוחר יותר הוא נלקח לבדיקה בבית החולים זיו שבצפת, וגם שם המשיך להתנהג באלימות, השליך כוס מים על שוטרת ובעט בעגלת ציוד רפואי.

קצין בתחנת ירדן-ראש פינה, רפ"ק אלכס ז'ורבל, אמר בדיון בבית המשפט כי "יש החמרה במקרי האלימות. מדובר באדם עם מסוכנות גבוהה וזו לא פעם ראשונה שהוא נוהג באלימות, זו גם הסיבה שביקשנו מבית המשפט שיורה על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. אדם כזה הוא פצצה מתקתקת ואירוע כזה עלול היה להיגמר עם תוצאות קשות יותר".

113 ערבים קיפחו את חייהם עד כה במהלך שנת 2022, בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. 96 מהם נורו למוות, ו-67 היו מתחת לגיל 30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully