וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד גאה להציג: "אריק שרון מנהיג של שלום"

30.12.2000 / 19:30

זו הסיסמה החדשה מבית היוצר של הפרסומאי ראובן אדלר; היא תהווה את המסר העיקרי בקמפיין של יו"ר הליכוד לראשות הממשלה; "החלטנו להתמקד במנהיגות של שרון כאדם אחראי ומנוסה"


מאת אסף לוי

"אריק שרון מנהיג של שלום", זוהי סיסמת הקמפיין החדשה של הליכוד. היא תצטרף לסיסמה שמלווה את שרון לאחרונה, "רק שרון יביא שלום".

הסיסמה החדשה, תהווה את המסר העיקרי בקמפיין של יו"ר הליכוד לראשות הממשלה. הסיסמה, מבית מדרשו של הפרסומאי ראובן אדלר, תתפרסם בשלטי חוצות ובעיתונים בהיקף גדול יותר. לדברי גורם בכיר במטה ההסברה של הליכוד, הסיסמה החדשה תתפרסם בהיקף גדול יותר מהראשונה, "רק שרון יביא שלום".

"החלטנו להתמקד כרגע בשיווק המנהיגות של שרון כאדם אחראי ומנוסה ולא להיגרר למסרים נגד ראש הממשלה ברק כמי שעושה הכל כדי לשמור על כסאו" אמר הגורם. "בעתיד, ובהתאם להתפתחויות, נשחרר לציבור את המסר של הוויתורים המפליגים של ראש הממשלה ברק ונאיר את המניע המרכזי שלו באור חזק: הוא רוצה רק את כסאו ולכן הוא מוכן לוויתורים בהר הבית, מסכים לשיבת הפליטים ומוסר את בקעת הירדן", הוסיף.

במטה הבחירות של הליכוד עדיין שומרים על אווירת הניצחון שאופפת את מצודת זאב מאז הודיע ראש הממשלה על התפטרותו ועל הליכה לבחירות מיוחדות. בסוף השבוע התייחסו גורמים בליכוד ל"קמפיין לבנון" של מפלגת העבודה כפי ששודר בערוץ 2, ואמרו כי "ראש הממשלה בפאניקה מוחלטת". ח"כ ציפי לבני אמרה בתגובה לקמפיין כי "הקמפיין של ברק משדר שאין לו מה להפסיד וזה עלול לחזור אליו כבומרנג. הוא סופר קברים וזה בלתי נסבל".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully