וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מיליון דולר בקרקעית הכנרת: נמצא שעון יוקרה שטבע בהפלגה

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 11:07

סירתם של נופשים שיצאו לשיט בימה החלה לטבוע והגיעה לקרקעית. בירכתיה אוחסן שעון היוקרה של המותג ריצ'רד מילא. בגלל המים העכורים, רק אחרי חודש צוללנים הצליחו לאתר את השעון כשהוא עדיין מתקתק. על אף שוויו ויוקרתו, ה"גיבורים" לא זכו לתמורה

בווידאו: התפלל בסירתו בכנרת ונסחף כ-4 ק"מ/צילום: דוברות משטרת ישראל

שעון יד ששוויו הכספי מתקרב לחצי מיליון דולרים נמשה בשבוע שעבר מתוך סירה שטבעה בכנרת לפני חודש, צוללנים הצליחו למצוא את השעון יקר הערך והשיבו אותו לידי בעליו. השעון המשיך לעבוד ולא נפגע במשך חודש בעומק חמישה מטרים מתחת פני הכנרת. הסירה, מנגד, חולצה מקרקעית הימה כשהיא הרוסה לחלוטין ולא ניתן עוד לשוט בה.

המקרה אירע ב-23 בנובמבר - סירה ועליה שישה בני אדם טבעה מול חוף גינוסר שבצפון מערב הכנרת. השישה, תושבי מרכז הארץ שיצאו לשיט, התקשרו למשטרה ודיווחו כי הם במצוקה, ושמים רבים חדרו אל תוך הסירה שהייתה רחוקה מהחוף.

השעון היוקרתי ריצ'ראד מילא לאחר שנמצא במי הכנרת. דצמבר 2022. ללא, אתר רשמי
שווה יותר מ-1.6 מיליון שקלים. השעון שאבד בכנרת/אתר רשמי, ללא
מקום שבו טבעה סירת נופשים בכנרת 23 בנובמבר 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
המקום בו טבעה הסירה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

השוטרים ניסים איפרגן וגושאן גרחד יצאו לכיוונם של הנופשים על סירה של השיטור הימי שבבפיקודו של ואליד עותמאן, ובדרך הנחו את השישה ללבוש אפודי הצלה ולהמתין בירכתי הסירה. השוטרים הגיעו אליהם לאחר שמונה דקות והעלו אותם לסירת המשטרה. בשלב הזה סירתם של הנופשים הייתה שקועה רובה במים, ולא היה ניתן למנוע את צלילתה אל הקרקעית.

אחד מהאנשים שהיו על הסירה ענד על ידו שעון יקר ערך של המותג השוויצרי היוקרתי ריצ'רד מיל (RICHARD MILLE). מחירם של השעונים ממותג זה נעים בין 60 אלף למיליון דולרים. בעליו של השעון הוריד אותו במהלך השיט והכניס אותו לתא בסירה. לאחר שהסירה שקעה נעשו חיפושים אחרי הפריט היקר, ללא הצלחה. אחת הסיבות לכך היא שבעומק זה המים עכורים ולא ניתן לראות כמעט דבר.
בשבוע שעבר הצליחו שני צוללנים מטבריה למצוא את השעון והשיבו אותו לבעליו. לטענתם, בעליו של השעון לא תיגמל אותם על השבת האבידה ששווייה מעל 1.6 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully