וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הוועדה לחקר אירועי גבעת הקפיטול תפרסם את הדו"ח הסופי ברשת

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 16:14

הדו"ח צפוי לכלול יותר מאלף דפים, שמבוססים על 1,200 ראיונות שנעשו במהלך 18 חודשים, כמו גם ומאות אלפי מסמכים. ביום שני ערכה הוועדה של בית הנבחרים את השימוע הפומבי האחרון שלה - ובו המליצה לתבוע את הנשיא לשעבר בפשעים פליליים

בווידאו: ועדת בית הנבחרים המליצה להאשים את דונלד טראמפ בהתקוממות, שיבוש הליכים/רויטרס

ועדת בית הנבחרים המיוחדת לחקר אירועי האלימות בגבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021, סיימה היום (רביעי) את פעילותה - ותפרסם את הדו"ח הסופי שלה באופן מקוון.

הדו"ח יציג את הראיות שלדברי הוועדה מהוות בסיס להגשת כתבי אישום פליליים נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בגין מעורבותו במתקפה הקטלנית.

הדו"ח צפוי לכלול יותר מאלף דפים שמבוססים על 1,200 ראיונות שנעשו במהלך 18 חודשים ומאות אלפי מסמכים, כמו גם פסיקות של יותר מ-60 בתי משפט פדרליים וברמת המדינות. בדו"ח יוצגו 17 ממצאים ספציפיים, דיונים על ההשלכות המשפטיות של מעשי טראמפ ועמיתיו והמלצות לתביעות פליליות של הנשיא לשעבר וכמה ממקורביו. הדו"ח מכיל גם המלצות משפטיות שמטרתן למנוע מתקפה נוספת.

ועדת בית הנבחרים בארה"ב המליצה לבית המשפטים להגיש כתבי אישום פליליים נגד הנשיא לשעבר טראמפ 20 בדצמבר 2022. רויטרס
סרטון של טראמפ ביום המתקפה מוצג במהלך שימוע של הוועדה/רויטרס

ביום שני ערכה הוועדה את השימוע הציבורי האחרון שלה, ובו ביקשה ממשרד המשפטים לתבוע את טראמפ בארבעה סעיפים פליליים, כולל, שיבוש והתקוממות, הסתה והצהרות כוזבות.

הוועדה חייבת לסיים את עבודתה משום שב-3 בינואר, בית הנבחרים עובר לשליטה רפובליקנית. המלצת הוועדה לתבוע את טראמפ היא הפעם הראשונה בהיסטוריה האמריקנית שוועדת קונגרס המליצה דבר כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully