וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ביקורת עזה נגד "ניו יורק טיימס" בשל תשבץ בצורת צלב קרס בחנוכה

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 15:27

ביום הראשון של חנוכה - שנחגג ביום ראשון - הופיע התשבץ המסורתי של העיתון במהדורת סוף השבוע. עם זאת קוראים חדי עין ציינו מיד כי הצללית של התשבץ נראית מאוד דומה לצלב קרס

העיתון "ניו יורק טיימס" ספג ביקורת ברשתות החברתיות לאחר שפירסם את מה שנראה להם כפאזל שמעוצב כצלב קרס בלילה הראשון של חג החנוכה.

את התשבץ עיצב ריאן מקארתי, מנהל חברה בוושינגטון הבירה, שהיה אחראי גם על 22 תשבצים אחרים שהופיעו בעיתון. "נרגש לראות את 'תשבץ יום ראשון' הראשון שלי בטיימס!", כתב מקארתי בחלק אחר של העיתון שנקרא Constructor Notes.

מקארתי גם כתב כי ניסה בתחילה לעבוד עם העיצוב המקורי של התשבץ, בגודל 15*15, אך לאחר מכן החליט להרחיב אותו עם צורה של מערבולת. עם זאת, קוראים חדי עין ציינו מיד כי הצללית של התשבץ נראית מאוד דומה לצלב קרס .

תשבץ ניו יורק טיימס של יום ראשון נראה כמו צלב קרס. טוויטר, צילום מסך
תשבץ ניו יורק טיימס של יום ראשון נראה כמו צלב קרס/צילום מסך, טוויטר
תשבץ ניו יורק טיימס של יום ראשון נראה כמו צלב קרס. טוויטר, צילום מסך
תשבץ ניו יורק טיימס של יום ראשון נראה כמו צלב קרס/צילום מסך, טוויטר

"גועל נפש! רק הניו יורק טיימס מסוגל לציין את תחילתו של חג החנוכה עם התשבץ הזה", צייץ דונלד טראמפ ג'וניור, בנו של הנשיא לשעבר. "זה התשבץ של ניו יורק טיימס היום, ביום הראשון של חנוכה. מה לכל הרוחות, @nytimes?" צייץ קית אדוארדס, מנהל תקשורת של ניקי פריד, דמוקרטית שהתמודדה בבחירות אמצע הכהונה בארצות הברית בנובמבר לתפקיד מושלת מדינת פלורידה.

"התשבץ היום של הניו יורק טיימס לכבוד חנוכה", נמסר מ- SAFE CUNY, קואליציה של אקדמאים וסטודנטים בסיטי יוניברסיטי שמתמקדת בתנועת הציונות. "זה מסכם את ההשקפה של העיתון בשנים האחרונות כלפי יהודים וישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully