וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ששוחרר ממעצר לפני חצי שנה: גבר נעצר בחשד שרכן מעל ילד בן 9 בירושלים

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 17:36

עוברת אורח דיווחה שראתה את החשוד רוכן מעל הילד, שהיה בדרכו לבית הספר, ואז נמלט. הוא נעצר כבר ביולי האחרון לאחר שנצפה מבצע מעשים מגונים ברחבי העיר, אולם שוחרר בהמשך. לפי שב"ס, מדובר ב"עבריין מין מסוכן מאוד, שנכנס ויוצא ממסגרות טיפוליות תחת פיקוח הדוק"

בווידאו: הנאשם כשהוא רוכש את הסכין באמצעותה ביצע את הרצח/צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה היום (שלישי) גבר בן 54 בחשד שניסה לתקוף מינית בירושלים ילד בן 9 שהיה בדרכו לבית הספר. המשטרה הגיעה למקום לאחר דיווח של עוברת אורח בשכונת גבעת שאול בעיר, לפיו היא שמעה זעקות מבין רכבים והבחינה באדם רוכן מעל ילד. מהחקירה עולה כי מדובר בעבריין מין "מסוכן מאוד" שנעצר ושוחרר בחודש יולי האחרון, לאחר שנצפה מבצע מעשים מגונים בציבור ליד בית החולים בעיר.

על פי החשד, לאחר שהחשוד הבחין בעוברת אורח שדיווחה עליו, הוא נמלט מהמקום. לאחר מכן אותר החשוד, תושב אבו גוש, לא הרחק ממקום הדיווח, כשהוא מסתייע בכיסא גלגלים. במקביל, הילד רץ אל בית הספר בו הוא לומד ודיווח על המקרה לצוות ההוראה במקום. החשוד שנעצר על ידי השוטרים הועבר לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים, ובהמשך היום הוא יובא בפני בית משפט לצורך הארכת מעצרו.

בחודש יולי האחרון החשוד נעצר בעודו משוטט בבית חולים הדסה עין כרם, שם נצפה מבצע מעשים מגונים לעיני כל, וגונב מכשיר טלפון וקפה מקיוסק במקום. בחקירתו טען כי הגיע למקום לאחר שלא חש בטוב. מעצרו הוארך ובהמשך הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

לאחר מעצרו זה ביולי, מסר שב"ס, כי מדובר ב"עבריין מין מסוכן מאוד, דר רחוב, תושב אבו גוש, המרצה מאסרים חוזרים ונשנים בגין עבירות קשות". קודם לכן הוא שהה במאסר בשנת 2018, ולאחריו הוא "נכנס ויוצא ממסגרות טיפוליות כשהוא תחת פיקוח הדוק".

ניידות משטרה לקראת מחאת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתה של סיגלית סייג. שלומי גבאי
המשטרה חוקרת את המקרה. ניידת משטרה/שלומי גבאי

בעקבות מעצרו של העבריין היום, משב"ס נמסר: "יחידת 'צור' הינה גורם המפקח על עברייני מין בקהילה בכפוף לצו בית משפט ומגבלותיו, היות ומדובר באזרחים אשר סיימו לרצות את עונשם כחוק. בסמכות היחידה לעצור מפוקחים בגין הפרת הצו עוד טרם בוצעה עבירת מין, לשם מניעתה בעתיד וכך נעשה במקרה זה. החלטה לשחררו חרף הפרות הצו ולא להעבירו מאחורי סורג ובריח הינה החלטה שיפוטית ואיננה בסמכות היחידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully