וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ: אם המאמץ להשגת הסכם עם איראן ייכשל - יש להפעיל כוח

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 11:02

שר הביטחון אמר כי הזמן הוא קריטי ויש לפעול בכדי להשיג הסכם גרעין משופר. "עכשיו כשאיראן עוד לא חצתה את נקודת האל-חזור בהיבט הגרעיני - חייבים להעמיק את שיתוף הפעולה", אמר. "הפעילות חייבת לתמקד במניעה, לפני שיהיה מאוחר מידי"

בווידאו: ראש המוסד מתייחס להסכם הגרעין עם איראן/צילום: המכון למדיניות נגד טרור, אוניברסיטת רייכמן

שר הביטחון בני גנץ אמר הערב (שני) כי הגיע הזמן ללחוץ על איראן בכדי להשיג הסכם גרעין משופר. "אם המאמץ הזה יכשל - זה הזמן להפעלת והפגנת כוח", אמר בנאומו בוועדה השנתית של לשכת העיתונות הממשלתית, ובפני מעל למאה עיתונאים מהתקשורת היהודית ברחבי בעולם. "הזמן הוא קריטי. איראן סובלת כרגע מבעיות פנימיות, קשיים כלכליים ומהתגובה הבינלאומית לאספקת הנשק של למתקפות על אוקראינה. עכשיו כשאיראן עוד לא חצתה את נקודת האל-חזור בהיבט הגרעיני, חייבים להעמיק את שיתוף הפעולה הצבאי, המודיעיני והמדיני".

עוד הדגיש גנץ כי כעת הזמן הנכון ללחוץ על איראן בכדי להגיע להסכם גרעין משופר שיעצור את ההתקדמות הגרעינית שלה. "אם המאמץ הזה נכשל - צריך לשלב הפעלת כוח והפגנת כוח, מול התוקפנות האיראנית", אמר. "הפעילות חייבת להתמקד במניעה עכשיו, לפני שזה יהיה מאוחר מדי".

שר הביטחון בני גנץ בוועידה השנתית של לשכת העיתונות הממשלתית, 19 בדצמבר 2022. יהודית רקובסקי, לע"מ, אתר רשמי
אם המאמץ להשגת הסכם עם איראן ייכשל - יש להפעיל כוח. גנץ/אתר רשמי, יהודית רקובסקי, לע"מ

"איראן היא קודם כל אתגר עולמי ואזורי, ורק לאחר מכן איום על ישראל", הוסיף. "בדיוק כפי שברית נאט"ו פועלת בצורה מתואמת מול אוקראינה, עלינו לדחוף את שותפינו בקהילה הבינלאומית להתמודד עם איראן באופן מתואם לפני שהיא מביאה את עצמה לפעול תחת מטריה גרעינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully