וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט פסק פיצויים של 1,700,000 שקלים לאדם שנאנס בברוטליות בעת היותו קטין

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 20:51

עורכת דינו של התובע, שנאנס בברוטליות על ידי קבוצה של מתבגרים אחרים במשך שנה ב-17 הזדמנויות שונות, סיפרה כי הוא התרגש עד דמעות כשסיפרה לו על הסכום שפסק בית הדין: "עברייני מין חייבים לדעת שמעשיהם הנאלחים ירדפו אותם עוד שנים בהליכים אזרחיים"

בווידאו: צעיר מבאר שבע הורשע בעבירות מין בילדים – ההורים פרצו בבכי/יואב איתיאל

בית המשפט המחוזי בלוד פסק השבוע פיצויים בגובה של מיליון ו-700 אלף שקל לטובת גבר שבעת שהיה קטין נאנס בברוטליות על ידי שמונה קטינים אחרים. קורבן האונס הגיש את תביעת הנזיקין לבית המשפט בגין הנזק הנפשי שנגרם לו, ושבעקבותיו פסיכיאטר פסק שנגרמה לו נכות בשיעור של 20%. בנוסף לפיצויים השית בית המשפט על התוקפים את הוצאות שכר טרחת עורכי הדין בסכום של 400 אלף שקל.

בשנת 2007 הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב את הנאשמים במעשים החמורים, ושלח אותם ל-30 חודשים במעון נעול המשמש תחליף לכלא לבני נוער שביצעו עבירות קשות. בית המשפט אמר אז כי "מכתבי האישום עולה כי במהלך תקופה של שנה נטלו הנאשמים חלק במסכת של התעללות פיזי ומינית בקורבן העבירה, קטין צעיר מהם שהתגורר בשכנות אליהם". בפסק הדין נחשפה מסכת של מעשים מחרידים, שבמהלכם הודה אחד מהנאשמים שאיים על המתלונן שיפגע בו ושביצע בו עבירות מין בכפייה ובאלימות, כולל הכאתו בכל חלקי גופו בנוכחות הנאשמים האחרים. קבוצת המתבגרים ביצעה את המעשים ב-17 הזדמנויות שונות. הם נפסקו רק לאחר שהקורבן אזר אומץ וסיפר לחבר על המתרחש. אותו חבר לא היסס ופנה מיד למשטרה, שעצרה את המתבגרים.

אילוסטרציה. ShutterStock
התובע עבר "אונס קבוצתי בסגנון התפוז המכני"/ShutterStock

עו"ד קרן ברק, מומחית לייצוג נפגעי תקיפה מינית שמייצגת את התובע, אמרה השבוע לאחר פסיקת הפיצויים: "מדובר בפרשה מזעזעת של אונס קבוצתי בקטין בסגנון התפוז המכני. בית המשפט המחוזי עשה היום צדק כשפסק לטובת הלקוח שלי פיצוי בסך 2.1 מליון ש"ח ובכך החזיר לו במעט את הכבוד שנלקח ממנו לפני שנים ע"י חבורת סדיסטים.

ברק הוסיפה: "עברייני מין חייבים להבין שגם אם חלפו שנים רבות מאז שביצעו את הפשע וגם אם סיימו לרצות את גזר הדין, מעשיהם הנאלחים ירדפו אותם עוד שנים בהליכים אזרחיים. וככל שהרסו חיי אדם בפשעיהם, הרי שגזרו על עצמם חורבן כלכלי".

לדברי ברק, התובע התרגש עד דמעות כשסיפרה לו על הסכום שפסק לו בית המשפט ואמר שפסק הדין העניק לו סוף סוף את הצדק שלו הוא זכאי, וכי כעת בכוונתו לפתוח דף חדש בחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully