וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן המפכ"ל הודיע על פרישתו אחרי 37 שנות שירות: "הגיעה העת לתלות את המדים"

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 11:41

ניצב דוד ביתן צפוי לפרוש משורות המשטרה בחודשים הקרובים אחרי הליך חפיפה סדור למחליפו. ביתן, בן ה-63, שמילא שורה של תפקידים בכירים, נפרד בהודעתו מהארגון. "אני מביט לאחור בסיפוק ובגאווה על הזכות שניתנה לי"

בווידאו:המפכ"ל שבתאי מתנגד ל"חוק בן גביר": "מה הבעיה במצב הנוכחי?"/מערכת וואלה!

סגן מפכ"ל המשטרה דוד ביתן, בן ה-63, הודיע היום (שני) על בקשתו לפרוש מהמשטרה. המפכ"ל קובי שבתאי כיבד את בקשתו, ואיחל לו הצלחה בהמשך הדרך. השניים סיכמו כי ניצב ביתן יפרוש במהלך החודשים הקרובים עם סיום הליך חפיפה סדור למחליפו.

"בימים אלה אני מסיים 42 שנים בשירות המדינה, מהן כ-37 שנים במדי משטרת ישראל", מסר ביתן. "במהלך שנות שירותי הקמתי יחידות ותחנות משטרתיות חדשות, הובלתי מהלכים ארגוניים משמעותיים, ניהלתי אין ספור מבצעים, וגידלתי דורות של שוטרים ומפקדים. לאחר שירות של למעלה משנות דור בארגון הגיעה העת לתלות את המדים".

עוד מסר ביתן כי ההחלטה על פרישתו התקבלה בתיאום עם שבתאי. "משטרת ישראל והמשרתים בה יקרים לי מאוד והם חלק בלתי נפרד מקורות חיי", הוסיף הקצין הבכיר. "אני מביט לאחור בסיפוק ובגאווה על הזכות שניתנה לי לשרת את המדינה ועל תרומתי לארגון ולמדינה. ומביט לעתיד בביטחון ובאמונה שדור המפקדים הבא ימשיך להצעיד את המשטרה קדימה".

דוד ביתן. דוברות משטרת ישראל
"אני מביט לאחור בסיפוק ובגאווה". ביתן/דוברות משטרת ישראל

המפכ"ל מסר לאחר ההודעה על פרישתו של ביתן: "עם מינויי לתפקיד ובניית סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה ביקשתי מניצב דוד ביתן להישאר בשירות ולהתמנות לסגן המפקח הכללי. לשמחתי, ניצב ביתן נענה לבקשתי ומראש זה נקבע לפרק זמן קצוב עד שנייצב יחד את הארגון".

"לאורך התקופה שבה הובלנו יחד את משטרת ישראל ביקשתי מניצב ביתן להישאר בתפקיד, למרות שהיו מספר הזדמנויות שהוא פנה וביקש לסיים, אך לבקשתי נשאר כיד ימיני להובלת תהליכים ושינויים בארגון בתקופה בה משטרת ישראל מתמודדת עם אתגרים עצומים", המשיך שבתאי." ניצב ביתן ניכר בידע עצום בעבודת המשטרה על כל רבדיה ומשטרת ישראל השתמשה בנסיונו הרב להובלת תהליכים חשובים תוך שניצב ביתן מטביע חותם בהובלת הארגון".

ביתן מילא שורה של תפקידים בכירים במשטרה לאורך השנים, ביניהם מפקד מחוז תל אביב, מפקד המחוז הדרומי, ראש אגף תכנון לוגיסטי, מפקד המכללה לקצינים בכירים, מפקד מרחב לכיש ומפקד תחנת אופקים ואשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully