וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתם של זוג מיליארדרים שנרצחו ב-2017 מציעה פרס 35 מיליון דולר למפענח הרצח

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 17.12.2022 / 22:05

בארי והארי שרמן הקנדים נמצאו לפני חמש שנים מתים ליד הבריכה בביתם, עם חגורות על צווארם. במשך זמן רב לא נעצרו חשודים והרצח נותר בגדר תעלומה. המשטרה גילתה ראיות לכך שמדובר ברצח, כנראה על רקע כספי. ילדיהם של הזוג הציעו את הפרס כדי לסגור מעגל: "מתפללים לשלם"

בני הזוג בארי והאני שרמן/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ב-15 בדצמבר 2017 נמצאו המיליארדרים בארי והאני שרמן הקנדים מתים בביתם שבטורונטו, בנסיבות מסתוריות. כעת מציע בנם פרס של 35 מיליון דולר למי שימסור מידע שיוביל למעצר של רוצחיהם. גופותיהם של השניים התגלו במקרה על ידי סוכן נדל"ן שערך סיור בביתם לקונים פוטנציאליים, לצד הבריכה בתוך המבנה. הם ישבו על כיסאות זה לצד זה, כשעל צווארם חגורות שהיו קשורות למעקה. מה שהוסיף למסתורין היא העובדה שלא היו סימני פריצה לבית.

בני הזוג שרמן הרוויחו את הונם מחברת תרופות שיסד הבעל, בארי, בשם אפוטקס, בשנת 1974. הונם הוערך בכשלושה מיליארד דולר. הם עסקו גם בפילנתרופיה ותרמו עשרות מיליוני דולרים לצדקה. השניים היו מוכרים היטב בחוגים עסקיים ופוליטיים קנדיים. ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו נכח בהלווייתם, שבה השתתפו אלפי בני אדם. מותם עורר עניין ציבורי רב. המשטרה הכריזה כי מדובר בנסיבות חשודות, וכי נבדקות האפשרויות שמדובר ברצח כפול, כמו גם בהתאבדות כפולה או ברצח והתאבדות.

ביתם של המיליארדר בארי שרמן ורעייתו האני שנמצאו מתים בטורונטו, קנדה. 16 בדצמבר 2017. רויטרס
ביתם של בני הזוג שרמן/רויטרס

בנם, ג'ונתן, מחה נמרצות נגד הסברה שהשניים התאבדו. ביחד עם שתי אחיותיו הם שכרו צוות פורנזי פרטי. שישה שבועות לאחר מציאת הגופות נמצאו ראיות לכך שמדובר ברצח, והמשטרה אישרה שככל הנראה, בני הזוג סומנו כמטרה על ידי גורם עלום, ויתכן שהמניע היה כספי. אולם במשך זמן רב לא אותרו חשודים, והמשטרה לא הסגירה מידע לגבי טיב הראיות. בשנה שעברה הציגה המשטרה צילום מתוך סרט ממצלמת אבטחה שבה נראה אדם חשוד ליד ביתם, וביקשה את עזרת הציבור בזיהויו.

ילדיהם של בני הזוג אמרו שהעובדה שהרצח לא פוענח הוסיפה למצוקתם. ביתם, אלכס, אמרה בהודעה כתובה: "עד כה לא נעשה צדק, ומשפחתי ואני לא סגרנו מעגל. ליבי שבור. האובדן שלי הוא גדול ללא שיעור. הילדים שלי איבדו את סבא וסבתא שלהם. אנחנו מתגעגעים להדרכה, לאהבה ולחכמה שלהם". לאחר הרצח, המשפחה הציעה סכום של עשרה מיליון דולר כפרס למי שיסייע לפיענוח הרצח. לרגל מלאת חמש שנים לאירוע, הם החליטו להוסיף 25 מיליון דולר. הבן, ג'ונתן, אמר שהוא מתפלל לרגע שבו יוכל לשלם את הסכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully