וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבע שנים: נמצאה אמה של תינוקת שגופתה נמצאה מול חופי פלורידה

עודכן לאחרונה: 17.12.2022 / 11:08

בזכות טכניקה חדשה לבדיקה גנטית, נעצרה הצעירה בת ה-29, שחשודה ברצח של בתה, שכונתה "בייבי-יוני". החשודה אותרה אחרי שיצרו קשר עם אב התינוקת, שסיפר שכלל לא ידע כי בת זוגו לשעבר ילדה. הצעירה טענה בחקירתה שלא ידעה שהיא בהריון עד ללידה עצמה

ארבע שנים וחצי לאחר שנמצאה גופת תינוקת בת יומה מול חופי פלורידה, אמה של התינוקת, אריה סינג בת ה-29, זוהתה אתמול (חמישי) ונעצרה בחשד לרצח בכוונה תחילה. זאת, בתום חקירה ממושכת של הרשויות תוך שימוש בטכניקת גנאלוגיה גנטית.

"לפני ארבע שנים עמדתי מול המצלמות וביקשתי את תמיכת הציבור בניסיון להבין מה קרה ומיהו התינוק הלא מזוהה", אמר לתקשורת מפקד יחידת החקירות המיוחדות במחוז פאלם ביץ' שבפלורידה, סטיבן סטריבלי. "אני שמח מאוד להודיע שהיום יש לנו תשובות לכל השאלות האלה".

ב-1 ביוני 2018, זיהה כבאי ששט בסירה באזור מפרץ בוינטון ביץ' גופה קטנה צפה על פני המים. התינוקת, שהיתה חסרת שם, כונתה אז "בייבי-יוני". מיד לאחר מכן החלה החקירה. הרשויות פרסמו סקיצות בהן צויירה התינוקת כפי שהיה עשויה להיראות בלידה, בעוד שהחוקרים ערכו חיפוש בכלל תיעודי הלידות במחוזות פאלם ביץ' ובראוורד.

תינוקת שמתה ב-2018, "בייבי ג'ון", פאלם ביץ', פלורידה. Palm Beach Sheriff, אתר רשמי
בייבי ג'ון, כפי שהמשטרה בפלורידה פירסמה, 2018/אתר רשמי, Palm Beach Sheriff

לפי סטריבלי, הפעולות הללו לא הובילו למשפחת התינוקת. הוא סיפר כי אף הוצע פרס של 10,000 דולר עבור מידע המוביל למעצר החשוד במעשה, אך עדיין, דבר לא הועיל. "היה נראה שאנחנו בדרך למבוי סתום", הוסיף.

אולם לאחרונה, נעשה שימוש בחקירה בטכניקה של גנאלוגיה גנטית, במסגרתה משרד השריף העלה את ה-DNA של התינוקת למסד נתונים זמין לציבור והצליח לזהות קרוב משפחה. "בנינו מחדש את אילן היוחסין וזיהינו את קרובי המשפחה, ולאחר מכן יצרנו את הקשר לחשודה שלנו היום", סיפרה ג'ולי סיקורסקי, הממונה על היחידה לביולוגיה משפטית במשרד.

החוקרים איתרו את אב התינוקתואישרו זאת בבדיקת DNA, אמרה הבלשית בריטני כריסטופל ממשרד השריף של מחוז פאלם ביץ'. האב סיפר לחוקרים שאכן הייתה לו חברה באותה תקופה שסיפרה לו שהיא הייתה בהריון אבל לדבריה, "דאגה לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מפה של המיקום שבו נמצאה התינוקת המתה , פלורידה, 2018. Palm Beach Sheriff, אתר רשמי
המיקום שבו נמצאה בייבי ג'ון, 2018/אתר רשמי, Palm Beach Sheriff

"הוא לא ידע כלום על התינוקת", אמרה כריסטופל. "הוא חשב שאולי עברה הפלה", הוסיף. החוקרים השיגו "דגימת DNA סמויה" מהחברה לשעבר של האב, עליה סיפר, "חתיכת זבל שהשליך" - ובאמצעותה אישרו שסינג אכן אמה של התינוקת.

כריסטופל סיפרה כי הם תחקרו את האם, וכן כמה חברים ובני משפחה, וקבעו כי אף אחד אחר לא ידע על התקרית, וכי סינג "הייתה האחראית הבלעדית לכך שהתינוקת הגיעה למפרץ בוינטון ביץ'". עוד הוסיפה הבלשית, כי "כשהתינוקת הגיעה למפרץ, היא כבר היתה מתה".

סינג נלקחה אתמול למעצר וככל הנראה תואשם ברצח בכוונה תחילה, לפי דייב ארונברג, פרקליט המדינה של מחוז פאלם ביץ'. על פי הדיווחים, סינג אמרה לחוקרים שלא ידעה שהיא בהריון עד ללידה, ב-30 במאי 2018, ולא הייתה בטוחה אם התינוק חי או מת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully