וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בשומרון: קליע פגע ברכב ישראלי, אין נפגעים

עודכן לאחרונה: 16.12.2022 / 17:22

הנהג סיפר שזיהה מכונית מתקרבת אליו וכמעט מתנגשת בו. הנהג בתוכה סימן לו בידיו "מה קרה?" - ומיד אחר כך שמע את היריות, שחדרו את רכבו. הוא המשיך לנסוע ותוך כדי יצר קשר עם המשטרה. "חייבים להחזיר את המחסומים"

ירי לעבר רכב ישראלי בשומרון. 16 בדצמבר 2022/רועי חדי

ירי בוצע היום (שישי) לעבר רכב ישראלי סמוך לכפר תל שבשומרון. לא היו נפגעים אך נזק נגרם לרכב מהירי. כוחות צה"ל החלו לסרוק אחר חשודים באזור.

נהג הרכב הישראלי סיפר שהבחין ברכב מבצע פרסה, וכי לאחר שכמעט והתנגש בו, נהג הרכב סימן לו בתנועות עם הידיים, והוא שמע יריות. הוא המשיך בנסיעתו תוך שיצר קשר עם המשטרה. "הנהג סימן לי עם היד תנועה של 'מה קרה' ואז שמעתי יריות", סיפר והוסיף, "חייבים להחזיר את המחסומים".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שהגיע למקום הפיגוע אמר בתגובה לירי, "אנחנו לא נסכים לקבל בשום אופן את חזרתו של גל הטרור כפי שהיה לפני מספר חודשים. אני דורש מהפיקוד הצבאי הבכיר, אני דורש מהממשלה היוצאת, שלא תחזור על הטעויות של לפני מספר חודשים, שעלו בדם. אני דורש מהדרג הצבאי הבכיר, לסגור עכשיו את המחסומים מסביב לשכם. המחבלים הפחדנים האלו יוצאים וחוזרים באין מפריע ולכן יש להחזיר את המחסומים ולצאת לפעולה צבאית כנגד התשתיות של הרשות הפלסטינית על מנת למנוע גל טרור מדמם נוסף. אנחנו לא נ‏שתוק ולא לוותר על ביטחון התושבים שלנו".

ירי לעבר רכב ישראלי בשומרון. 16 בדצמבר 2022. רועי חדי, אתר רשמי
"הנהג סימן לי עם היד תנועה של 'מה קרה' ואז שמעתי יריות". תיעוד מהזירה/אתר רשמי, רועי חדי
ירי לעבר רכב ישראלי בשומרון. 16 בדצמבר 2022. רועי חדי, אתר רשמי
"אנחנו לא נ‏שתוק ולא לוותר על ביטחון התושבים שלנו". ראש מועצת שומרון יוסי דגן/אתר רשמי, רועי חדי

לפני כשבוע וחצי, כוחות צה"ל ירו למוות בפלסטיני שירה מרכב חולף לעבר מוצב צבאי סמוך ליישוב עפרה בבנימין. אותו פלסטיני העלה יומיים קודם לכן פוסט בפייסבוק, בו כתב "זה הזמן שלי לפגוש את אללה".

האירוע החל כשהמחבל שנהג ברכב ירה לעבר המוצב הצבאי בעודו נוסע. בתגובה ירו כוחות צה"ל לעברו והחלו במרדף אחריו. הפלסטיני הבחין בלוחמים, ואז יצא מהרכב וירה לעברם שוב. הכוח השיב בירי והרג אותו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully