וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה בת 18 נהרגה מפגיעת מטרונית בחיפה

עודכן לאחרונה: 16.12.2022 / 9:21

צוות מד"א שהגיע לזירת המקרה, שדרות ההסתדרות שבעיר, מצא את הצעירה ללא רוח חיים וקבע את מותה במקום. המשטרה הגיעה למקום ועצרה את הנהג, תושב שפרעם בן 39, שנמלט מהמקום אחרי התאונה

בווידאו: שני פצועים בארוע אלימות בחוף נאמוס, טבריה, 7 באוגוסט 2022/תיעוד מבצעי מד"א

תושבת חיפה בת 18 נהרגה הלילה (שישי) בעיר, לאחר שנפגעה ממטרונית בשדרות ההסתדרות שבעיר. אחרי התאונה, נהג המטרונית נמלט מהמקום.

צוות מד"א שהגיע לזירת המקרה מצא את הצעירה ללא סימני חיים וקבע את מותה במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית - ועצרה את הנהג, תושב שפרעם בן 39, לחקירה במרחב אשר.

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א ישי לוי ופאראמדיק מד"א תום רטיג, שהגיעו לזירה, סיפרו כי "ראינו מטרונית עומדת וכוחות משטרה שהגיעו למקום, על מסלול המטרונית שכבה צעירה כבת 18 מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק , לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח".

אמבולנס בלילה, רמלה. 28 באוגוסט. מד"א
צעירה בת 18 נהרגה מפגיעת מטרונית בחיפה/מד"א

ביום שישי שעבר, התרחשה תאונה קטלנית נוספת, כשרוכב אופניים חשמליים כבן 60 נהרג מפגיעת אוטובוס במזכרת בתיה. הרוכב נלכד תחת האוטובוס בשדרות מנחם בגין שבעיר וחולץ כשהוא ללא רוח חיים. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה קבע את מותו במקום.

"כשהגענו למקום ראינו רוכב אופניים חשמליים לכוד מתחת לאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית", סיפר חובש מד"א ישראל אזולאי. "הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי תוך כדי חילוצו. לאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully