וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופש ביטוי? מאסק השעה לצמיתות משתמש שעקב אחרי מטוסו הפרטי

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 7:03

המיליארדר אילון מאסק הורה להשעות לצמיתות חשבון טוויטר של צעיר שעקב אחרי ההמראות והנחיתות של מטוסו הפרטי. זאת, למרות הצהרותיו על מחויבותו להקטין את המגבלות על פרסומים ברשת החברתית. בעל החשבון האשים את בעל השליטה בטוויטר בצביעות: "משחק בחוקים איך שהוא רוצה"

אילון מאסק מצפה להתחיל ניסויים בבני אדם בשבב המוח של Neuralink בעוד 6 חודשים/רויטרס

חברת טוויטר חסמה אתמול (רביעי) לצמיתות את החשבון של צעיר, שהוקדש למעקב אחרי מטוס הסילון הפרטי של בעלי החברה, אילון מאסק. זאת למרות שלפני חודש אמר מאסק שבשל מחויבותו לחופש הדיבור, הוא יאפשר את המשך הפעולה של החשבון. לאחר ההשתלטות של מאסק על טוויטר, הוא הודיע שלמען חופש הביטוי הוא יקל על הרגולציה באפליקציית המדיה החברתית הפופולרית. הוא אף הפשיר את החשבון של דונלד טראמפ, שהושעה אחרי הפריצה לגבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021.

כעת מואשם מאסק בצביעות, בעקבות החסימה של חשבונו של ג'ק סוויני בן ה-20, שנהג לפרסם את המידע על טיסותיו של מאסק. חשבונות אחרים של סוויני, המפרסמים מידע על הטיסות של אילי הון נוספים ובהם ג'ף בזוס, מארק צוקרברג וביל גייטס נחסמו אף הם.

אילון מאסק והלוגו של טוויטר. רויטרס
איים לנקוט צעדים משפטיים. אילון מאסק/רויטרס

מאסק אמר אתמול כי "כל חשבון שיתעד מיקום בזמן אמת של אדם יושעה, משום שיש בכך סיכון לבטיחותו הפיזית". לטענתו של מאסק, בנו, ליל X, הוטרד על ידי אדם שעקב אחריו בעקבות חשבון מעקב. הוא איים גם שינקוט צעדים משפטיים נגד סוויני. בעבר, טען סוויני, מאסק הציע לו תשלום של 5,000 דולר כדי שיקפיא את החשבון. סוויני, סטודנט באוניברסיטת מרכז פלורידה, אמר שמדובר בצביעות, ושהצעד מראה "שהאנשים האלה יכולים לשחק עם החוקים איך שהם רוצים, ביחס למי שהם רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully