וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידרדרות במצבו של הרב חיים דרוקמן: "מתפללים לשלומו"

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 21:25

הרב, ממנהיגי הציונות הדתית, הועבר לאשפוז בבית החולים הדסה עין כרם בעקבות החמרה במצבו הבריאותי, עקב הידבקות בנגיף הקורונה. סמוטריץ', שביקר אותו היום, מסר כי "מצבו לא טוב, הוא לא בהכרה". בתנועת בני עקיבא הודיעו על עצרת תפילה לרפואתו

בווידאו: הרב דרוקמן מבהיר שעמדת הרבנים היא לא לממשלה שנשענת על רע"ם/צילום: הציונות הדתית

הרב חיים דרוקמן, ממנהיגי הציונות הדתית, הועבר היום (רביעי) לאשפוז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, בשל החמרה במצבו הבריאותי, עקב נגיף הקורונה. במהלך היום ביקר אותו יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בבית החולים, ובצאתו עדכן כי "מצבו של הרב לא טוב, הוא לא בהכרה". הרב נמצא מאומת לנגיף בסוף שבוע שעבר.

הרב הועבר לאשפוז לאחר היוועצות עם הרופאים שלו, שהגדירו את מצבו קשה אך יציב. עקב הדרדרות במצבו של הרב, בתנועת בני עקיבא, ישיבת בני עקיבא אור עציון וגורמים נוספים הודיעו על עצרת תפילה מיוחדת לרפואתו.

ראש ממשלה המיועד בנימין נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו, כי הוא "מתפלל מעומק ליבי, יחד עם רבים מעם ישראל, לרפואתו של הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן. אל נא רפא נא לו".

חיים דרוקמן. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
דרוקמן./פלאש 90, אולבייה פיטוסי

דרוקמן, יליד 1932, מכהן כראש ישיבת אור עציון, כרב היישוב מרכז שפירא וכנשיא איגוד ישיבות ההסדר. הוא יו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא וחבר ההנהלה הארצית של התנועה. דרוקמן הוא זקן רבני הציונות הדתית, ובעבר כיהן כחבר כנסת וכסגן שר הדתות. בשנת 2012 זכה דרוקמן בפרס ישראל על מפעל חיים.

בשבוע שעבר התייחס דרוקמן לחשדות נגד הרב טאו שלפיהם ביצע מעשים מגונים בנשים. ברשת ב' כינה דרוקמן את הדברים "רכילות", אבל אמר כי "אם מתברר שזה נכון - צריך לתלות אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully