וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח ישראלי נהרג בעת ניסיון הברחת סמים בגבול מצרים

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 19:58

בעקבות דיווח על ניסיון הברחה בשני מוקדים לאורך הגבול, כוח של צה"ל הגיע לאזור ופתח בנוהל מעצר חשוד, שבמהלכו נורה האזרח. הוא טופל רפואית במקום, אולם מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. בשבועות האחרונים עלה היקף סיכולי הברחות הסמים בגבול מצרים

בווידאו: עלייה בכמות סיכולי ההברחות בגבולות ירדן ומצרים מתחילת שנת 2022/דובר צה"ל

אזרח ישראלי נהרג היום (רביעי) בעת ניסיון הברחת סמים בגבול מצרים. כוח צה"ל הוקפץ למקום לאחר שהתקבל דיווח על ניסיון הברחה בשני מוקדים לאורך הגבול, ושם החל בנוהל מעצר חשוד, במהלכו ביצע ירי לעבר חשוד. לאחר שנפצע, העניקו הכוחות לחשוד טיפול רפואי במקום, אך לאחר זמן קצר נקבע מותו. מדובר צה"ל נמסר כי האירוע בבדיקה.

הדיווח על ניסיון הברחת סמים התקבל בשעות הצהריים המאוחרות. בעקבות זאת הגיעו כוחות צה"ל לאזור במטרה לסכל את ההברחה, בשעה שאזרחים החלו להימלט מהמקום. במהלך נוהל מעצר חשוד שביצע הצבא, נורה האזרח.

גדוד איסוף איתם וגדוד קרקל, גבול ישראל מצרים, 14 במרץ 2018. דובר צה"ל
החשוד נורה במהלך נוהל מעצר חשוד. גבול מצרים/דובר צה"ל

בשבועות האחרונים דיווח צה"ל על היקף גדול של סיכולי הברחות סמים, שנתפסו על ידי מפקדים ולוחמים בעוצבת אדום על גבול מצרים בסיוע מג"ב ומשטרת ישראל.

לפי נתונים שצה"ל פרסם באוגוסט האחרון, כוחות הביטחון סיכלו 18 הברחות עד לאותו זמן, בהן ניסו להעביר לישראל דרך מצרים וירדן כ-300 כלי נשק לא חוקיים. בנוסף, סוכלו 40 הברחות סמים, שבהן נתפסו כ-2,150 ק"ג סמים בשווי 135 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully