וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס הציג באירוע ראווה רובה תבור: "היה שייך להדר גולדין"

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 14:55

הנשק הצה"לי הוצג במהלך חגיגות של ארגון הטרור, שטען כי מדובר ברובה ששימש את הקצין שגופתו נחטפה בידי חמאס. הארגון הציג גם את מספרו הסידורי של התבור - 42852351

בווידאו: משפחת גולדין בצעדה מבית ראש הממשלה יאיר לפיד ועד למשרדו של שר הביטחון בני גנץ בקריה בתל אביב בקריאה להשיב את החיילים והאזרחים שהושארו מאחור בעזה, 11 באוקטובר 2022/מטה המאבק להחזרת הבנים

ארגון הטרור חמאס הציג היום (רביעי) רובה תבור ששייך לכאורה לצה"ל, וטען כי מדובר בנשק ששימש את הדר גולדין, קצין צה"ל שגופתו נחטפה בידי חמאס. אנשי הארגון גם הציגו את המספר הסידורי של הנשק - 42852351.

גולדין, קצין בסיירת גבעתי, נפל במהלך צוק איתן בשנת 2014. מחבלים שיצאו ממנהרה תקפו את הכוח שגולדין היה בו, והרגו אותו, את מפקד הסיירת בניה שראל ואת הלוחם ליאל גדעוני. גופתו של גולדין נחטפה בידי המחבלים מאז היא מוחזקת ברצועת עזה.

רובה תבור שלטענת חמאס היה שייך להדר גולדין דצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
הנשק של הדר גולדין? רובה התבור שהציג חמאס/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הדר גולדין. באדיבות המשפחה
הדר גולדין/באדיבות המשפחה

בחודש יוני פרסם חמאס תיעוד של הישאם א-סייד, אחד מהשבויים הישראלים בעזה. בסרטון נראה א-סייד כשעליו מסכת חמצן והוא בהכרה. כמו כן, בצילום היה ניתן לראות מסך טלוויזיה, ובה שידור מהפורום הכלכלי בקטאר שהתקיים שבוע קודם לכן, שמעיד על אמינות הסרטון. א-סייד מוחזק בידי חמאס מאפריל 2015, לאחר שהסתנן לשטח הרצועה, ומאז לא התקבלו עליו פרטים. "שבע שנים אנחנו מחכים לסימן חיים, אני מבקש מחמאס שישחררו אותו לאלתר בלי שום תנאי", אמר אביו של א-סייד.

דובר צה"ל רן כוכב אישר לאחר פרסום הסרטון כי אינו מזויף, אך האשים את חמאס במעשה "ציני ומכוער". "לצערי הוא במצב רפואי מורכב", אמר בריאיון ל-FM103, "תניחו שהסרטון הזה ומצבו הרפואי לא הפתיעו אותנו".

כמו כן, הדגיש כי מבחינת צה"ל לא תיתכן עסקה ללא שרידיהם של חללי צה"ל, אורון שאול והדר גולדין. "את המו"מ על החזרת, קודם כל, הלוחמים שלנו, אורון והדר, ואחר כך גם אזרחי ישראל שנמצאים בידי חמאס - הם בראש מעיינינו, צה"ל מתעסק בזה יום-יום וגם כמובן הדרג המדיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully