וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרוקו מצפים לסיפור סינדרלה ומחכים למסי בגמר: "להתנהג יפה אחרי שננצח"

דרור זמיר, שליח וואלה! במרוקו

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 19:10

ברחובות מרוקו אין שיחה שלא מוזכר בה המשחק הערב מול אלופת העולם צרפת. באופן מפתיע, התושבים מאוד בטוחים בשחקנים שלהם, וממש לא מנבאים לעצמם תבוסה. עם רוח גבית של העולם הערבי, יבשת אפריקה וחובבי הרומנטיקה בכדורגל - הם לא ממש מדברים על אמבפה, אלא בעיקר על מסי

אוהדי נבחרת מרוקו מתפרעים בהולנד ובלגיה/יוטיוב

התרגשות גדולה הבוקר במרוקו לקראת משחק חצי גמר המונדיאל מול אלופת העולם צרפת שיתקיים הערב (רביעי) בקטאר. כל ערוצי הטלוויזיה מתרכזים אך ורק בכדורגל, ואין שיחה ברחוב בה המשחק אינו מוזכר. האנשים במרוקו מאוד ידידותיים, ופותחים באופן קבוע בשיחות אחד עם השני, גם אם לא קיימת היכרות מוקדמת. היום נושא השיחה הוא ברור, אין משהו אחר לעסוק בו.

לקראת המפגש הקשה מול הצרפתים, האווירה ברחוב דווקא מאוד אופטימית. אם באיזשהו תסריט דמיוני ובלתי אפשרי ישראל הייתה במצב דומה, סביר להניח שהתחזיות שלנו לגבי מפגש מול צרפת היו בסגנון "מעניין כמה חתיכות נקבל" או "רק שירחמו עלינו קצת". לא אצל המרוקאים. אחרי הניצחונות על ספרד ופורטוגל בשמינית ורבע הגמר, במרוקו בטוחים בעצמם. כל מה שאני שומע ברחוב לקראת המשחק - הוא תחזיות ניצחון על אלופת העולם.

אוהדים חוגגים ברחובות מרוקו לקראת משחק הנבחרת במונדיאל 13 בדצמבר 2022. דרור זמיר, אתר רשמי
מפזרים תחזיות ניצחון/אתר רשמי, דרור זמיר

עוזרת גם הרוח הגבית והתמיכה העולמית שהם מקבלים מהעולם הערבי, האפריקני וגם של כל חובבי הרומנטיקה בכדורגל שאוהבים סיפורי סינדרלה. וסיפור סינדרלה כזה לא זכור המון זמן. מה שבטוח הוא שהסיפור של מרוקו הוא ההפתעה הגדולה ביותר בתולדות המונדיאל.

אפילו ברדיו נשמעות בקשות מהקהל שייצא היום בהמוניו לרחובות לקראת המשחק, "להתנהג יפה אחרי שננצח, לשמור על הסדר ולא לפתוח במהומות". אתמול בעת הצפייה במשחק חצי הגמר הראשון בקפה מקומי בבירה רבאט, ראיתי לא מעט פרצופים מודאגים אחרי ההצגה של ליאו מסי וארגנטינה, שעלתה לגמר. הם כבר בטוחים שמצפה להם מפגש קשה מאוד בגמר ביום ראשון, כאילו שהם לא פוגשים הערב את קיליאן אמבפה ואלופת העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully