וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דקירת הנער בבית הספר ברחובות: מערכת החינוך תקדיש את היום למאבק באלימות

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 13:54

ארבעה חשודים, שלושה קטינים וצעיר בן 18, מעצר הוארך עד ליום שני. המוסד החינוכי שבו התרחש האירוע פתח את שעריו, ובכל העיר יועברו שיעורים שעוסקים במאבק באלימות. "אמו של אחד החשודים: חילוניות זה בולשיט - הבעיה היא במערכת החינוך בארץ"

בווידאו: בן 16 נדקר בתיכון ברחובות, מצבו קשה; המשטרה נעצרו חשודים/דוברות משטרת ישראל

מעצרם של ארבעת החשודים בדקירת הנער אתמול בבית הספר ברחובות הוארך היום (רביעי) עד ליום שני. שלושה מהחשודים קטינים, ואחד נוסף בן 18. בינתיים, המוסד החינוכי פתח את שעריו. מעבר לכך, מערכת החינוך בעיר תקדיש את היום לשיעורים שעוסקים במאבק באלימות.

אמו של החשוד בן ה-18 הגנה על בנה. "זה דור אבוד. הילד שלי ילד טוב אבל הוא מסתובב עם אנשים שעושים שטויות. רמת החינוך בארץ נמוכה. ביבי ובן גביר צודקים צריך יותר לימודי הלכה. אני למדתי בישיבה בארצות הברית - שם זה לא היה קורה. הבעיה היא בחינוך הגרוע בישראל. אין אף אחד שישים את הילדים במקום".

"זה מפחיד אותי המצב בארץ. רציתי שהילד ילמד בישיבה, אבל אבא שלו לא רצה. הוא ילד טוב שנמצא בחברה בעייתית", המשיכה האם. "אנחנו לא יודעים מה קרה. מסר לכולם - שימו לב לילדים שלכם. אני מעולם לא הייתי מעורבת במשהו כזה, אני קרועה מבפנים. החינוך בארץ חייב להשתנות, צריך יותר חינוך ליהדות. החילוניות זה בולשיט".

בן 16 נדקר בתיכון ברחובות, מצבו קשה; המשטרה נעצרו חשודים
13.12.22. דוברות משטרת ישראל
בית הספר שבו נדקר הנער/דוברות משטרת ישראל

אתמול נפצע קשה בן 16 מדקירה במהלך קטטה בבית ספר ברחובות. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו להמשך טיפול רפואי בבית החולים קפלן בעיר. המשטרה מסרה כי כמה חשודים נעצרו לאחר שנמלטו מהזירה.

מכרים ועדי ראייה סיפרו כי הנער, שקשור לארגון פשיעה, ברח מרעולי פנים שפרצו לבית הספר - ונדקר במשרד המנהל. אחד מהם אמר כי ייתכן והקורבן היה חייב כספים לעבריינים או קיים קשר אינטימי עם קרובת משפחה של עבריין.

"הם באו, קפצו מעל הגדר, רדפו אחריו. הוא ברח לחדר של המהנהלת, לא היה אף אחד - ונעל את עצמו. הם פרצו לחדר ושם דקרו אותו. שמעו אותו בוכה וצורח. חברים שלי הזעיקו מד"א ובזמן הזה הילדים ברחו", הוסיף.

"כשהגענו למקום ראינו את הנער שוכב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו", סיפר חובש מד"א רועי בן שושן. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות, קיבועים וחבישות. ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשמצבו קשה".

תלמידה בבית הספר שלומדת באותה השכבה יחד עם הקורבן אמרה כי התקופים היו חברים בארגון פשיעה. "זאת לא פעם ראשונה שבאים לתוך בית ספר לריב עם תלמידים. יש איזה סכסוך, באים חיילים של משפחת פשע לפי מה שאני יודעת, הם עושים פה צרות בבית ספר", הוסיף התלמיד.

בן 16 נדקר בתיכון ברחובות, מצבו קשה; המשטרה נעצרו חשודים
13.12.22. דוברות משטרת ישראל
שוטר מחוץ לבית הספר ברחובות/דוברות משטרת ישראל

היא סיפרה כי ראתה את חברה לשכבה לאחר הדקירה כשהוא מלא בדם באזור הראש והגוף. "הייתי בטוחה שהוא מת. ממש מפחיד לבוא לבית ספר. לא ראיתי את האנשים שבאו. אבל הם באו עם מסכות מפחידות עם שיניים לפי מה ששמעתי", אמרה.

בהודעת המשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת רחובות פתחו לפני זמן קצר בסריקות עם קבלת דיווח על אירוע דקירה בבית ספר תיכון ברחובות במהלכו נפצע קטין בן 16 באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי קפלן".

תלמיד בבית ספר סמוך שהכיר את שמו של הקורבן והיה באזור ברגעים שלאחר הדקירה סיפר: "שמעתי שיש דקירות ויצאתי באמצע שיעור לראות מה קרה. לפי מה ששמעתי נכנסו רעולי פנים לבית ספר בכניסה האחורית - זרקו עליו אבנים ודקרו אותו. הזוי שילד הולך לבית ספר וחוזר במצב קשה. זה לא הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully